قطعی برق در صنایع استان قزوین معکوس می شود – اخبار قزوین – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب قزوین، جلسه هماهنگی مدیریت آب و برق استان قزوین امشب با حضور مدیرکل مدیریت بحران ، مدیران اجرایی شرکت توزیع برق و آب و فاضلاب و سایر مدیران ستاد بحران استان باکرالعلوم برگزار شد. برای مدیریت بحران در استان قزوین.

در این جلسه مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با اشاره به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر معافیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی از قطعی برق و قطعی برق ، گفت: با توجه به اینکه بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی ما مستقر هستند در خصوصیات صنعتی ، اگر این قطعنامه باشد ما باید کسوف را در بخش داخلی افزایش دهیم ، که البته به هیچ وجه برای مردم جالب نیست.

كودراتولا مهدیانی افزود: بنابراین قطعی برق در صنایع استان قزوین متناوب خواهد بود و بدین ترتیب برخی واحدهای صنعتی در 3 روز اول هفته و برخی دیگر در 3 روز آینده فعالیت می كنند و البته تحقق كامل مدیریت مصرف برق در تابستان فقط با پس انداز 10 درصد از کل استانها در ساعات اوج مصرف ظاهر می شوند.

ادارات باید چاههای اضطراری خود را به شبکه آب شهری وارد کنند

معاون مدیریت بحران استان قزوین در بخشی دیگر از سخنان خود به مشکلات تأمین آب آشامیدنی در برخی از مناطق استان اشاره کرد و گفت: “برخی از ارگانها و سازمانهای دولتی مانند شرکت سهامی آب ، چاههایی که از منابع آب محافظت می کنند چاهها برای تأمین موقت نیازهای تابستان به زنجیره مصرف وارد می شوند.

مهدیانی با اشاره به توزیع چاه اداری برای ساکنان شهرک کوثر در قزوین ، افزود: سایر ادارات و دستگاه های اجرایی نیز موظف هستند به چاه های اضطراری آنها کمک کنند تا وارد زنجیره مصرف روزانه شوند تا بتوانیم از بحران آب عبور کنیم. ماه آینده در قزوین. “.

بیشتر بخوانید  از رباعیات خیام تا ابیات سرگردان؛ نگاهی متفاوت به اشعار معروف‌ترین شاعر ایران در جهان- اخبار ادبیات و نشر - اخبار فرهنگی تسنیم

نیاز به صرفه جویی در مصرف 50٪ برق در استان قزوین

همچنین معاون عملیات شرکت توزیع برق قزوین در این جلسه اوج مصرف برق در استان قزوین را 870 مگاوات عنوان کرد و گفت: با این وجود در بحران فعلی برای تولید برق وزارت نیرو سهمیه ای را تعیین کرده است استان قزوین با 710 مگاوات ما در زمینه تأمین و توزیع برق با کمبود 160 مگاوات روبرو هستیم.

یوسف اینانلو با تأکید بر اینکه بحران قطع برق تنها با کمک همه مشتریان خانگی و صنعتی در استان قزوین قابل مدیریت است ، افزود: امروز مردم قزوین در ساعت های اوج مصرف 130 مگاوات صرفه جویی کردند و بنابراین امروز یک روز بدون وقفه است. و اگر این همکاری مردم ادامه یابد ، دیگر خبری از کسوف جدید نخواهد بود.

وی با تأکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف 50٪ برق صنعتی خاطرنشان کرد: اگر این صرفه جویی و کاهش توسط صاحبان صنایع در استان قزوین اعمال شود ، بر کسوف غلبه خواهیم کرد و مجبور به قطع برق نیستیم.

واحدهای صنعتی باید تعطیلات و بازسازی های خود را این روزها منتقل کنند

معاون شركت توزیع برق قزوین در ادامه تصمیم هیئت دولت در مورد معافیت املاك صنعتی از قطعی و قطع برق گفت: “این تصمیم تا زمانی كه هیئت وزیران قبلاً تصویب كرده بود كه صنایع باید 90٪ در مصرف برق و فقط 10٪ در استفاده از برق برق را پس انداز كنند ، صادر شد.

اینانلو ادامه داد: واحدهای صنعتی ما باید در این روزهای حساس تعطیلات و تعمیرات خود را جابجا کنند تا بتوانیم تأمین و توزیع برق در استان را تا حد ممکن مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید  بزرگداشت دختران انقلاب در 12 ژوئیه / ما در دنیا مدل حجاب انتخابی موفقی نداریم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید