قطعی برق به مدت 2 تا 4 ساعت در انتظار اصفهان؛ وقفه ها تا دو هفته دیگر ادامه خواهد یافت – اخبار اصفهان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اصفهانبا شروع روزهای گرم سال ، قطعی برق به یک نگرانی عمومی تبدیل شده و فشار زیاد بر تولید و انتقال نیروگاه ها مشکلاتی را ایجاد کرده است. به گفته کارشناسان ، افزایش مصرف و از رده خارج شدن چندین نیروگاه برق آبی تأثیر مستقیمی در ظهور این شرایط داشته است.

قطعی برق گاه به گاه باعث تقاطع های نامنظم می شود ، برخی از مشاغل متحمل خسارات مالی می شوند و بسیاری از برنامه ها بدون برنامه ریزی پیش می روند. این کتاب ها نشان می دهد که این کشور به 66000 مگابایت برق نیاز دارد ، در حالی که این تعداد به 54000 مگابایت رسیده است ، یعنی. ما 11000 مگابایت کسری داریم و گفته می شود تا زمانی که دمای هوا حداقل 4 درجه کاهش یابد وضعیت این کسوف کاهش نخواهد یافت ، زیرا دلیل اصلی این کمبود به دلیل قطع نیروگاه آبی به دلیل خشکسالی است.

ماه گرفتگی تا دو هفته دیگر ادامه دارد

معاون اورژانس استان در شرکت توزیع برق کشور با اشاره به کمبود برق در سراسر کشور گفت: این 11000 مگابایت کمبود برق در سراسر کشور توزیع و از جمله در اصفهان کاهش می یابد.

حسین شکرالهی افزود: جایی که سال گذشته 2000 مگابایت به 2200 مگابایت رسید ، اکنون بسته به زمان روز ، 2600 ، 1700 و 1800 مگابایت کسری کسر داریم.

وی با بیان اینکه در این دو هفته که اوج بحران است باید کسوف داشته باشیم ، گفت: باید برای مشترکان دو ساعت و حتی 4 ساعت 2 بار در روز ماه گرفتگی را اعمال کنیم.

بیشتر بخوانید  ساعت پخش سریال های ماه مبارک رمضان

وی ادامه داد: با توجه به خشکسالی امروز ما توانستیم حداکثر 1682 مگابایت را تحویل دهیم بنابراین مجبور شدیم در طول روز میزان مصرف را کنترل کنیم و بار را کاهش دهیم تا فرکانس کمتر از حد مجاز نباشد و گیاهان خارج از مدار هستند. “نباش

صنایع موظفند 10 درصد مصرف برق را محدود كنند

معاون هماهنگ کننده شرکت برق منطقه ای اصفهان با اشاره به اینکه امروز تولید برق در اصفهان 3692 مگابایت و مصرف 4689 مگابایت است ، بورس انرژی که از شبکه سراسری وارد اصفهان شده 997 مگابایت است.

سید محمدرضا نوری افزود: طبق هماهنگی های انجام شده بین وزارت نیرو و سکوت ، کلیه صنایع موظفند براساس درخواست وزارت نیرو و وزارت نیرو از 3 هفته حداکثر 10 درصد مصرف برق را از امروز محدود کنند. وزارت نیرو. سکوت “

معاون هماهنگ کننده شرکت برق منطقه ای اصفهان ، با اعلام این هماهنگی ، گفت: قطع شدن برنامه ریزی نشده ای که به طور خودکار از طریق رله های حفاظتی و فرکانسی اتفاق می افتد ، کاهش می یابد و همچنین وقفه های برنامه ریزی شده برق خانگی کاهش می یابد.

وی ادامه داد: جداول کسوف در نقاط توزیع شهر و استان اصفهان موجود است و مردم می توانند با مراجعه به این سایت ها از قطعی برق در محل مورد نظر مطلع شوند.

نوری گفت: بهترین مدیریت بار در کشور در استان اصفهان انجام می شود و با توجه به نرم افزار موجود در وب سایت شرکت توزیع برق اصفهان ، آنها باید از زمان وقفه آگاه باشند.

بیشتر بخوانید  امید ابراهیمی از تیم ملی خداحافظی کرد

به گزارش تسنیم ، مصرف برق در کشور از ساعت 12:00 به 17:00 40 درصد افزایش می یابد ، شاید بهترین راه برای کاهش تعداد وقفه در روز خاموش کردن دستگاه الکتریکی با هزینه بالای کار یا کار باشد .

انتهای پیام / 166 / ت

دیدگاهتان را بنویسید