مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قطار لوکس ژاپنی کار یک طراح سوپراسپرت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فراری و پورشه برخی از لوکس ترین وسایل نقلیه را تولید می کنند. خودروها هم از نظر مواد مصرفی و هم از نظر قیمت در سطح بالایی قرار دارند. در همین حال، نگاهی به آنچه که طراح سوپراسپرت شاغل در هر دو شرکت برای سرویس JR East Train انجام داده است، بیندازید.

فراری voz

این یک قطار پرسرعت جدید با 10 لوکوموتیو و یک لوکوموتیو است که توسط طراح سوپراسپرت ژاپنی کن اوکویاما طراحی شده است. این قطار لوکس از بهار سال 2017 روی ریل آغاز می شود.

فراری voz

قطار لوکس ژاپنی کار یک طراح سوپراسپرت

اوکویاما که در سال 1959 در ژاپن متولد شد، این کشور را ترک کرد و به عنوان طراح ارشد جنرال موتورز، طراح ارشد پورشه AG و مدیر طراحی در پینین فارینا مشغول به کار شد. شرکت پینین فارینا مسئول طراحی فراری ایزوله افسانه ای بود. وقتی آثار این طراح را تاکنون می بینیم، عجیب نیست که این قطار غیرعادی و تهاجمی است.

ژاپن-قطار لوکس

این قطار سریع السیر حداکثر 34 مسافر را در 10 واگن مجزا، پنج سوئیت و یک سوئیت مجزا، دو اتاق تماشا، یک سالن استراحت و همچنین یک سالن چای جابجا می کند. هر یک از واگن ها به ساختاری مجهز هستند که به طور کامل شامل عناصر ژاپنی است. نمونه کامل آن را می توان در دکوراسیون الهام گرفته از درختان مشاهده کرد.

ژاپن-قطار لوکس

هر آپارتمان دارای حمام اختصاصی با دوش و توالت است. این آپارتمان ها دارای طبقه بالایی برای غذاخوری هستند و طبقه پایینی فضای خواب را برای چهار نفر فراهم می کند. اگرچه هنوز هم خوب و نجیب به نظر می رسد، اما انتظار می رود مسافران بیشتر وقت خود را در جلو و عقب قطار بگذرانند و از پشت شیشه واگن ها به ژاپن نگاه کنند و قطار را تماشا کنند.

ژاپن-قطار لوکس

این قطار پرسرعت می تواند بر روی ریل های برقی و غیر برقی حرکت کند. البته برای کسانی که برای سوار شدن به این قطار بی صبرانه منتظر سال 2017 هستند، یک سرویس قطار لوکس شبیه به «هفت ستاره» جی آر کیوشو نیز وجود دارد که از سال 2013 راه اندازی شده است. اما برای یک سفر دو شبه باید 1765 دلار بپردازید.

ژاپن-قطار لوکس


بیشتر بخوانید  معنی ضرب المثل رطب خورده، منع رطب چون کند ! چیست ؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *