قطار اسکواش به مسیر اصلی برگشت



ایسنا / اصفهان رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده از زمان انتخابات تاکنون گفت: چند ماه بعد موفق شدیم قطار را به پیست اصلی به اسکواش برگردانیم و اکنون وضعیت مربیان ، بازیکنان و سالن ها سازمان یافته است. ”

بهزاد نویدنی در مصاحبه با ایسنا گفت: با اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده ، ما توانسته ایم موتور هیئت را دوباره راه اندازی کرده و به جلو ببریم.

وی در مورد جستجوی استعداد اسکواش گفت: “در دوره استعدادیابی که هفته گذشته برگزار شد ، حداکثر 57 نفر در این بخش شرکت کردند ، بنابراین در طی یک ماه ، به همراه هفت مربی زیر نظر کمیته استعدادهای درخشان. شورای استان و پایبندی به پروتکل های بهداشتی در آموزش در دو گروه سنی دختر و پسر. همچنین ، با افزایش تعداد شانس ، طبق پروتکل های بهداشتی ، در هر شانس دو تا سه نفر وجود دارد. شناسایی استعدادها و سازماندهی کدو حلوایی آران و بیدگل یکی دیگر از اولویت های ما در روزهای آینده خواهد بود.

رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان جستجوی استعدادهای یک روزه را بیشتر به عنوان یک جشنواره می داند و ادامه می دهد: “ما معتقدیم که روند استعدادیابی در یک جلسه امکان پذیر نیست و حداقل باید 10 جلسه نظارت شود. سرانجام بعد از ماه ، تعدادی از افراد حاضر در جستجوی استعداد انتخاب شدند تا تحت آموزش پیشرفته و مداوم در روند شناسایی استعداد قرار گیرند. در زمینه شناسایی استعداد ، ما تعامل خوبی با آموزش و پرورش پیدا کردیم ، به طوری که ظرفیت موجود در این بخش ، می تواند به خوبی استفاده شود

بیشتر بخوانید  شکست تیم فوتسال حفاری در روز نبود بزرگان

وی افزود: اصفهان میزبان اولین مسابقات کشوری در قسمت آقایان است که با توجه به این که بازیکنان ملی پوش در مردان داریم ملی پوشان مورد توجه قرار گرفتند ، البته اگر شرایط ویروس تاج ویروس فراهم باشد ، به عنوان در سال گذشته ، در بخش زنان در پایان سال. “ما یک میزبان خواهیم داشت.

نویدنیا به سه رشته راکت بال ، روئینگ و اسکواش که از زیرمجموعه های ورزش اسکواش هستند ، اشاره و خاطرنشان کرد: هیچ یک از رشته ها بر دیگری اولویت ندارند. کارکنان کمیسیون موشک و قایقرانی در حال کار و برنامه ریزی برای رشد و توسعه این رشته ها در استان هستند و در مارس سال گذشته اولین دوره مربیگری پدال در اصفهان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرهای با استعداد و خوب استان از جمله شهرضا ، نجف آباد و … با کمک بخش خصوصی پادل راه اندازی می شود. ایجاد دادگاه در نجف آباد از برنامه های آینده هیئت است که ما به طور جدی در پی اجرای آن هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید