قضیه وریا غفوری چیه | ماجرای وریا غفوری


ماجرای ورا گفوری چیست؟ داستان ورا گفوری جریان ورا گفوری چیست و چرا ورا گفوری ممنوع التصویر است و دلیل و دلیل ممنوعیت عکس گرفتن ورا گفوری در ادامه مطلب.

دلیل این حذف چی میتونه باشه؟ ورا گفوری کاپیتان استقلال پس از قهرمانی در لیگ برتر واکنش متفاوتی نشان داد. او دو روز قبل از پیروزی استقلال مقابل فولاد که تیمش قهرمان شد، گفت: «هر وقت از مسائل اجتماعی و مدنی صحبت می کنم، فوتبال در اولویت من نیست. جایی که هستم باید از آن استفاده کنم. هواداران ما با هزاران بدبختی در حال تهیه نقشه هستند و ما را تشویق می کنند پس باید زبان آنها باشیم.

وقتی می بینم و فکر می کنم همیشه گیر می کند. من واقعا ناراحتم و کاری از دستم بر نمیاد. نمی دانم آیا مسئولان از دیدن چنین شرایطی خجالت نمی کشند؟ می دانم الان در اهواز درگیری ها و مشکلات زیادی وجود دارد و خیلی ها اعتراض کرده اند. اما امیدوارم که به بهترین شکل گرد هم بیاید و مردم ما بتوانند آنچه را که لیاقتش را دارند انجام دهند. اینطوری زندگی کن عمر ما کوتاه است و باید شاد زندگی کنیم. این حق مردم ایران است که شاد زندگی کنند.»

صحبت های وریا شاید به مذاق برخی از مدیران رادیو خوش نیاید، اما چیزی جز واقعیت نیست و حرف های او دل بسیاری از ایرانیان است.

البته لازم به ذکر است که برخلاف میل مدیران سیما و شبکه سوم، هر زمان که چنین دیداری با بازیکن یا هنرمندی که در بین مردم محبوبیت دارد داشتیم، محبوبیت آن شخص بسیار بیشتر می شد. چون مردم می دانند که این گونه سانسورها و این گونه حذفیات دلایل غیر فوتبالی دارد.

بیشتر بخوانید  زمان دقیق واریز یارانه نقدی مهر۱۴۰۱ مشخص شد + مبلغ

دیدگاهتان را بنویسید