قسمت آخر سریال یاغی لورفت



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: در سریال یاگی قهرمان رمان سالتا سیاوش پسر 16 ساله ای است که در یکی از محله های جنوب تهران زندگی می کند. در یکی از این مسابقات محلی، دو مرد عجیب به نام های «سیا» و «نادر» سر راه او قرار می گیرند تا زندگی اش را زیر و رو کنند. سیاوش که مدتها منتظر چنین فرصتی بود، بی آنکه بداند چه چیزی در انتظارش بود، دست به سینه آنها نزد…

شخصیت های سریال یاگی دور از تصور نیستند و حتی محله ای که این سریال در آن فیلمبرداری شده است لیانچامپو، محله ای در جنوب غربی تهران نام دارد.

سریال مرتد اقتباس شده از کتاب سالتو در شبکه های مجازی دست به دست می شود. در این کتاب سیاوش 16 ساله کشتی‌گیر نابغه‌ای است که سیا و نادر او را به اوج می‌رسانند تا از طریق سیاوش در مسابقات جهانی مواد را تحویل دهند. و حالا شایعاتی وجود دارد که طلا و برادر باخمن مافیای مواد مخدر هستند و باخمن در جریان نیست.

داستان یک سری قانون شکن

یاغی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای نمایش خانگی ساخته شده است. محمد کارت کارگردان این سریال است. بازیگران اصلی این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی، آبان عسکری، مهلکا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد حجاوی و الیکا ناصری هستند.

بیشتر بخوانید  حل مشکل ارزی صادرکنندگان فاقد ارز سال ۱۳۹۷ در قالب مصالحه ریالی

در سریال یاگی، جاوید (علی شادمان) نوجوانی از زاغه های تهران است که بر اساس اتفاقاتی که در زندگی اش افتاده است، هنوز موفق به دریافت شناسنامه و هویت برای خود نشده است. خسته از همه از ناملایماتی که تا الان در زندگی اش پشت سر گذاشته و چون توانسته زندگی خوب و آبرومندانه ای را شروع کند، با دختری به نام ابرا (علیکا ناصری) که به هم علاقه مند هستند ازدواج کند. Door in Door به دنبال راهی برای اثبات ادعای خود مبنی بر پدر بودن مرحوم محمود گنجی است تا برای صدور شناسنامه به قاضی مراجعه کند اما چاره ای جز انجام آزمایش ژنتیک ندارد و برای آن باید تماس بگیرد. خانواده های پدری او که انجام نشده است از انجام آن خودداری می کنند. اما در این راه با مشکلات و حوادثی مواجه می شود.


دیدگاهتان را بنویسید