قزوین 52 ساله مربیان استثنایی در اختیار جامعه قرار داده است



به گزارش ایرنا ، عباس علائی مقدم روز پنجشنبه در مراسم اسکورت مهدی مرندی والیبالیست قزوین به بازی های المپیک و پارالمپیک در توکیو در سال 2021 در استان قزوین در استان قزوین افزود: داور برای شرکت در مسابقات ملی و آسیایی به عنوان نماینده کشور.

وی افزود: در بازی های آسیایی مهدی مرندی بازیکن ملی پوش والیبال کشورمان سهمیه داشت و در آن زمان خوش درخشید. ما در همین مسابقات موفق به کسب مدال رنگی شدیم. اگرچه المپیک 2020 به دلیل تاج به 2021 موکول شد شرایط ، مرندی هنوز اولین کسی است که سهمیه المپیک را دریافت می کند.

مهدی مرندی مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین ورزش ملی والیبال کشورمان را امید استان قزوین و کشور خواند و گفت: با اراده این ورزشکار قطعاً افتخارات زیادی در استان خود به ارمغان می آورد و سپس در کشور “

علایی مقدم به توسعه زیرساخت های ورزشی در رشد و ارتقا ورزشکاران در استان قزوین اشاره کرد و گفت: زیرساخت هایی که امروز توسط مقامات ارشد نگهداری می شود منجر به معرفی قهرمانان و نخبگان ورزشی شده است ، این دیدگاه باید ادامه یابد تا ما بتوانیم نخبگان بیشتری در معرفی ورزش دارند.

وی خاطرنشان کرد: با پشتکار شورای والیبال استان قزوین ، رتبه این استان به زیر پنج استان برتر کشور رسیده است که جای تقدیر و تشکر همه دست اندرکاران این رشته ورزشی در استان را دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان با ابراز تأسف از برکناری کاراته کا باخمان عسگری در بازی های المپیک اظهار داشت که متأسفانه به دلیل خطای پزشکی یکی از امیدهای ورزشی کشورمان نتوانست رسیدن به این مسابقات

بیشتر بخوانید  پادشاه عربستان سعودی در بیمارستان بستری شد

دیدگاهتان را بنویسید