مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قرنطینه آمیکرون چقدر طول می کشد؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دکتر سید جواد حسینی در خصوص تصمیمات ستاد استانی تاج در خصوص کار مدارس به دلیل شیوع آمیکرون، گفت: در خصوص تعطیلی کلاس ها یا مدارس تصمیم گیری می شود. تصمیم کلی برای حضور در کلاس ها در ستاد استانی ولیعهد است اما هنوز تصمیم جدیدی گرفته نشده است و در حوزه صنفی و ترافیکی در سطح جمهوری تصمیم گیری می شود.

وی در خصوص زمان قرنطینه آمیکرون گفت: مدت زمان قرنطینه آمیکرون 10 روز است و اگر فردی بخواهد زودتر از 10 روز به این قرنطینه پایان دهد باید دو آزمایش PCR منفی به فاصله 24 ساعت از هم انجام دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه مشهد به کارکنان توصیه کرد: افرادی که علائم ندارند زودتر واکسینه شوند و از ماسک استفاده کنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

حسینی با بیان اینکه آیین نامه تزریق واکسن آستاراخان را تغییر نداده ایم و قوانین کشور و دنیا را رعایت می کنیم، گفت: توصیه ما به افراد زیر 50 سال این است که واکسن آستاراخان را تزریق نکنند. به افرادی که دو دوز واکسن آستاراخان دریافت کرده بودند قول داده شد که دوز سوم آستاراخان به آنها تزریق شود، اما واکسن آستاراخان در حال حاضر موجود نیست و دلیل انتشار واکسن آستاراخان استفاده از واکسن های موجود است. خواه ناخواه واکسنی وجود ندارد.

وی در خصوص خبر فوت چند نفر پس از تزریق واکسن افزود: توصیه ما به مردم این است که واکسینه شوند و مشکلی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید  شرط جدید ورود به کشور اعلام شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *