مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قرعه کشی خودروهای جدید چه زمانی برگزار می شود؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از اختاز نیوز، شرکت های خودروسازی نیمه دولتی و خصوصی در مجموع 268 هزار و 300 دستگاه از محصولات خود را در قالب طرح های مختلف فروش از طریق سامانه سمت در به مشتریان تحویل داده اند.

فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه توزیع خودرو بار دیگر در دستور کار سیاست گذاران خودرو قرار گرفت.

مدیرکل دفتر صنعت خودرو گفت: زمان بندی مرحله سوم ثبت نام و خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه توزیع خودرو قرار بود نیمه اول شهریور ماه باشد اما زمان دقیق آن هفته آینده اعلام می شود.

به گفته عبدالله توکلی لعیانی، مجوزها صادر شده و مقدمات برگزاری سومین دوره ثبت نام خودرو از طریق سامانه مذکور در حال انجام است.

به گزارش فارس، مدیر کل صنعت خودرو وزارت صمت درباره میزان فروش در دور جدید فروش از طریق سامانه یکپارچه گفت که در دور جدید فروش خودرو در سامانه مذکور و همچنین در دو دوره قبل ، تعداد محصولاتی که توسط شرکت های خودروسازی عرضه می شود قابل توجه خواهد بود، البته سوال اینجاست همچنین بستگی به برنامه های خودروسازان برای دور جدید فروش خودرو دارد. توکلی لاهیجانی تاکید کرد: اکنون نمی توان به طور دقیق تعداد سهام را اعلام کرد.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت تولید در شرکت های خودروسازی گفت: تولید خودرو در ماه های اخیر افزایش زیادی داشته است و یکی از بزرگ ترین خودروسازان کشور امسال نه تنها خودروهای کامل تری تولید کرده بلکه از تولید سال گذشته نیز پیشی گرفته است.

افزایش عرضه خودرو در بازار

توکلی لاهیجانی معتقد است با این روند افزایش تولید، در نیمه دوم امسال شاهد افزایش عرضه در بازار خواهیم بود.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | اساتید و نخبگان اقتصادی در دیدار با رئیس جمهور چه گفتند؟

مدیر کل صنعت خودرو صامت خاطرنشان می کند: تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف تولید یک میلیون و ششصد هزار خودرو در سال جاری انجام می دهیم.

بررسی آمار شرکت کنندگانی که از طریق سامانه مذکور اقدام به خرید خودرو به قیمت کارخانه می کنند نشان می دهد که در مجموع بیش از 10 میلیون و 200 هزار نفر برای محصولات خود تولید شده توسط شرکت های خودروسازی مراجعه کرده اند. شرکت های خودروسازی اعم از نیمه دولتی و خصوصی در مجموع 268 هزار و 300 دستگاه از محصولات خود را در قالب طرح های مختلف فروش از طریق سامانه سمت در به مشتریان تحویل داده اند. در دو نوبت قبلی فروش از طریق سامانه یکپارچه توزیع خودرو، برخی از محصولات تولیدی شرکت های خودروسازی به دلیل ناقص بودن ظرفیت تقاضا از چرخه قرعه کشی خارج شد و متقاضیان این خودروها می توانند بدون دغدغه نسبت به خرید آن اقدام کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *