مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ کی است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


قرعه کشی جام جهانی 2022 کی هست امروز زمان قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر و قرعه کشی جام جهانی 2022 و پخش زنده قرعه کشی جام جهانی و ساعت به وقت ایران است.

قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2022 دوازدهم فروردین ماه 1401 برگزار می شود که قرعه کشی ساعت 20:30 دقیقه برگزار می شود، بنابراین فیفا جزئیات این برنامه را که ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار می شود، اعلام کرده است.

قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر روز جمعه در دوحه با قرعه کشی بر اساس رنکینگ جهانی فیفا برگزار می شود. تا آن زمان 29 تیم از 32 تیم شرکت کننده برای این مسابقات که برای پاییز برنامه ریزی شده انتخاب می شوند و پس از قرعه کشی سه تیم انتخاب می شوند. با شروع مسابقات از 9 مهر، تیم ها بیش از هفت ماه فرصت دارند تا برای حریفان خود آماده شوند و به خوبی آماده شوند.

فیفا تایید کرده است که قطر به همراه هفت کشور اول در فهرست رده بندی فیفا که در 11 آوریل منتشر می شود، در صدر خواهند بود. همچنین سه تیمی که پس از قرعه کشی در همان پلی آف بین قاره ای به میدان می روند در صورت پیشروی در رده چهارم قرار خواهند گرفت.

کشورهایی که در حال حاضر در رده هفتم برتر رده بندی مردان فیفا قرار دارند عبارتند از بلژیک، برزیل، فرانسه، آرژانتین، بریتانیا، ایتالیا و اسپانیا، هرچند ممکن است با به روز رسانی لیست در اواخر این ماه، این وضعیت تغییر کند.

جام جهانی 2022 در 20 نوامبر 1401 آغاز می شود و آخرین جام جهانی است که با حضور 32 تیم برگزار می شود و اولین تورنمنت تابستانی است.

بیشتر بخوانید  پرسپولیسی‌ها ۲۱ مهر به ریاض می‌روند -

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *