قرص ویاگرا یا سیلدنافیل


برای آشنایی بیشتر با این قرص با دلگرم کننده با من باش.

قرص ویاگرا

قرص ویاگرا

قرص ویاگرا

تو انقلابی درمان اختلال نعوظ مردانه باید گفت که این دارو برای درمان اختلال نعوظ مردانه است و اگرچه داروی بسیار مفیدی برای درمان این نوع اختلالات جنسی مردانه است، اما داروی بسیار خطرناکی نیز هست و مصرف آن مستلزم تجویز پزشک و تجویز پزشک است. مردم. آنها نباید خودسرانه آن را مصرف کنند.

ویاگرا چیست؟ حقایقی در مورد ویاگرا!

عوارض مصرف قرص ویاگرا

ویاگرا نسخه ای برای آقایان است این دارو باعث افزایش جریان خون در اندام تناسلی و کمک به عملکرد نعوظ می شود و برای کسانی که در این عمل مشکل دارند می تواند یکی از گزینه های درمانی باشد (البته به گفته پزشکان).

به عنوان تقویت کننده فروخته می شود و برخی افراد سودجو به گونه ای آن را تبلیغ می کنند که مردم فکر نمی کنند برای درمان ناتوانی جنسی استفاده می شود.

ویاگرا یک قرص کوچک است که می توان آن را در هر زمانی از روز مصرف کرد. برخی افراد فکر می کنند که این قرص آنها را تحریک می کند. اما اینطور نیست و فقط به شما کمک می کند نعوظ داشته باشید. اگر مشکل عصبی دارید که در روابط زناشویی شما اختلال ایجاد کرده است، ویاگرا درمان کننده مشکل شما نیست. دیگر اینکه این دارو یک درمان موقت است و درمان کننده مشکل شما نیست. و اگر چنین مشکلی دارید، هر بار که بخواهید رابطه داشته باشید به آن نیاز خواهید داشت.

قرص ویاگرا

شرایط استفاده از قرص ویاگرا

کارشناسان معتقدند فردی که این دارو را مصرف می کند باید به طور کامل درک کند که این دارو باید با نظر پزشک مصرف شود، البته امروزه حتی در اینترنت نیز به راحتی در دسترس است و همچنین شرایط مصرف، احتیاط های لازم و تداخلات دارویی. که ممکن است اثرات مضری بر سلامت مصرف کنندگان داشته باشد.

و اگر تحت درمان هستید، اگر داروهای دیگری مصرف می کنید و اگر از بیماری رنج می برید، بهتر است قبل از مصرف این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

مانند تمام داروها، مهم است که فقط مقدار تجویز شده را در یک زمان مصرف کنید. هرگز بیش از دوز تجویز شده در یک زمان مصرف نکنید. ویاگرا 2 دقیقه بعد از مصرف تا یک ساعت و چقدر فرد کاملا برانگیخته می شود موثر است. استفاده زیاد از این دارو بر سرعت عمل آن تاثیری ندارد و البته برای سلامتی انسان بسیار خطرناک است.

می توانید ویاگرا را همراه با برخی داروها مصرف کنید، اما باید دوز آن را کاهش دهید. اگر از مواد مخدراریترومایسین، کتوکنسول، ایتراکونازول، ریتوناور یا ساکویناویر بهتر است از دوز کم ویاگرا مثلاً 25 میلی گرم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  استفاده از لنز برای اجاره ممنوع!

اگر در سلامت کامل هستید و هیچ دارویی مصرف نمی کنید، 50 میلی گرم که برای اکثر مردان کافی است می تواند مشکل شما را به طور کامل حل کند. اگر از قرص 50 میلی گرمی استفاده کرده اید و مشکل شما حل نشده است، می توانید دفعه بعد از دوز 100 میلی گرمی استفاده کنید.

مانند بسیاری از داروهای دیگر، برخی از افراد به ویاگرا حساسیت دارند. اگر در حین مصرف این دارو دچار عوارض جانبی مانند آلرژی شدید، باید با پزشک خود مشورت کنید، این عوارض می تواند شدید باشد که در این صورت باید به اورژانس مراجعه کنید.

افراد مبتلا به بیماری های خاص به هیچ وجه نباید از ویاگرا استفاده کنند. افراد مبتلا به مشکلات قلبی، زخم معده، مشکلات تنفسی، افرادی که دچار سکته مغزی یا حمله قلبی شده اند و افراد مبتلا به فشار خون بالا نباید از ویاگرا استفاده کنند. بدانید که در صورت ابتلا به این بیماری ها و مصرف ویاگرا عواقب خطرناکی برای شما به همراه خواهد داشت.

بدانید که ویاگرا شما را از هیچ بیماری مقاربتی محافظت نمی کند.

زنان باردار و شیرده نباید از ویاگرا استفاده کنند. از آنجایی که این دارو برای آقایان ساخته شده است، تحقیقات کافی در مورد عوارض آن بر خانم ها انجام نشده است، بنابراین بهتر است خانم ها بیشتر در مورد مصرف آن فکر کنند.

درمان های خاص در افراد مختلف نتایج متفاوتی دارند. هیچ کس نمی تواند بگوید که این دارو چه تأثیری بر همه بیماران خواهد داشت. اگر هنگام مصرف ویاگرا احساس خوبی ندارید یا ناراحت هستید، ممکن است به کمک های اولیه نیاز داشته باشید، به خصوص اگر درد قفسه سینه، تنگی نفس یا واکنش آلرژیک دارید. شما باید آن را جدی بگیرید و بلافاصله آن را بگیرید. به دکترت بگو

حمله قلبی، سکته مغزی و مرگ ناگهانی برخی از عوارض جانبی است که برخی از مصرف کنندگان ویاگرا تجربه می کنند، این مشکلات خطرناک اغلب به این دلیل است که فردی که دارو را مصرف می کند، بیماری قلبی عروقی دارد و از آن آگاه نبوده است.

اگر کوچکترین شکی به این بیماری ها دارید، بهتر است قبل از مصرف این دارو تست ورزش انجام دهید.

اما مزیت ویاگرا که باعث محبوبیت آن شد این است که این درمان موقت به هر 8 نفر از 10 نفر پاسخ مثبت داد و توانست مشکل آنها را حل کند.

متاسفانه این دارو در اکثر داروخانه ها موجود است در حالی که مصرف آن نیاز به تجویز پزشک دارد و مصرف خودسرانه آن هم در آقایان و هم در آقایان مبتلا به بیماری های قلبی عروقی یا فشار خون عوارض زیادی دارد که کنترل نشده از مصرف آن خودداری شود به دلیل اختلال نعوظ برای مردان مسن مشکل بزرگ تری است و اکثر این افراد نیز بیماری های ذکر شده را دارند یا خودشان متوجه بیماری های قلبی عروقی نمی شوند، مصرف اولین دوز این دارو مشکلات جدی ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید  15 خوراکی شگفت انگیز برای تقویت تمرکز و حافظه

قرص ویاگرا

برخی از عوارض جانبی رایج ویاگرا:

  • سردرد
  • قرمزی و گرما در صورت و بالاتنه
  • ناراحتی معده
  • آبریزش بینی
  • عطسه های مکرر
  • دید در حال تغییر است
  • ظاهر آبی اشیا

در صورت مصرف ویاگرا و درد شدید قفسه سینه با پزشک خود تماس بگیرید.
سیترات که به نام ویاگرا نیز شناخته می شود، دارویی است که برای درمان ناتوانی جنسی در مردان استفاده می شود. تحقیقات جدید نشان می دهد که به دلیل افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی زنان، زنان می توانند از جنسیت خود رضایت بیشتری داشته باشند.

نام ویاگرا ممکن است از واژه سانسکریت viagra به معنای ببر گرفته شده باشد. تلفظ او نیز یادآور Vigor و Virile است.
ترکیب ویاگرا و اکستازی را سکستاز نیز می گویند. به طور غیررسمی به آن ویتامین B نیز می گویند.

این دارو توسط شرکت داروسازی فایزر تولید می شود، قرص ها به رنگ آبی است که در یک طرف آن نام فایزر و در طرف دیگر VGR kk (kk به این معنی است که دوز قرص 25 یا 50 یا 100 میلی گرم است). تولید انحصاری ویاگرا این شرکت تا سال 2013-2011 اعتبار دارد.

ویاگرا برای اولین بار برای درمان آنژین (بیماری قلبی) استفاده شد که طی آن افزایش نعوظ آلت تناسلی مشاهده شد که از 27 مارس 1998 به عنوان اولین درمان ناتوانی جنسی در ایالات متحده استفاده شد.

مصرف این قرص بدون تحریک جنسی معمولاً تأثیری ندارد و برای تأثیر آن باید تحریک جنسی وجود داشته باشد.

این قرص به راحتی و به سرعت از دستگاه گوارش جذب می شود. ویاگرا توسط آنزیم های کبدی متابولیزه می شود و کبد و کلیه ها در دفع آن شرکت می کنند و اگر با رژیم غذایی پرچرب استفاده شود، جذب و سرعت عمل و غلظت آن در خون را کاهش می دهد.

قرص ویاگرا

ویاگرا: ایمن نیست

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که تبلیغات تلویزیونی شرکت های دارویی تولید کننده داروهای ناتوانی جنسی مانند ویاگرا در دنیا دلیل اصلی استفاده جوانان از این داروها است.

اگرچه ممکن است این دارو بدون نسخه قابل استفاده نباشد، اما در تلویزیون های خارجی و بسیاری از سایت های اینترنتی تبلیغ شده و به صورت آنلاین فروخته شده است، با فروش نزدیک به 1 میلیارد دلار بین سال های 1999 تا 2001.

ویاگرا در ابتدا برای مردان مسن با مشکلات جنسی ساخته شد. اما آمارهای اخیر نشان می دهد که از سال 1998 که این دارو وارد بازار شده است، تعداد نسخه برای افراد زیر 45 سال 300 درصد افزایش یافته است.

حتی بسیاری از مردان جوان که هیچ مشکلی ندارند اذعان می کنند که به استفاده تفریحی از این دارو روی آورده اند. اما آیا مصرف چنین داروهایی به خصوص در درازمدت برای سلامت مردان جوان خطرناک نیست؟

در حال حاضر هیچ توافق نظری در این مورد وجود ندارد. امروزه این دارو که نام های معروفی نیز پیدا کرده است مانند Mr. آبی، سکتاسی (ترکیبی از ویاگرا و اکستازی) و ویتامین B، بسیاری از مردم برای سرگرمی استفاده می کنند، در حالی که این داروها در درجه اول برای استفاده تفریحی در نظر گرفته نشده اند.

قرص ویاگرا

8 نکته مهم در مورد ویاگرا

1- مصرف این دارو در افراد مسن به ویژه کسانی که از داروهای خاصی مانند نیترات ها (مصرف در بیماران قلبی) استفاده می کنند باید با نظر مستقیم پزشک مربوطه و تجویز وی انجام شود در غیر این صورت می تواند خطرآفرین باشد.

2- اگر نعوظ بیش از 4 ساعت طول بکشد به دلیل احتمال آسیب به آلت تناسلی باید با پزشک مشورت کرد.

سیلدنافیل در بیماران مبتلا به اختلالات خونریزی یا زخم معده و دوازدهه باید با احتیاط مصرف شود.

4- در صورت بروز علائمی مانند سرگیجه، سرگیجه، حالت تهوع یا درد قلب (درد قفسه سینه، سفتی و فشار در قفسه سینه، بی حسی، گزگز و درد در قفسه سینه یا شانه ها و فک پایین) از ادامه فعالیت جنسی خودداری شود. و فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

مصرف روزانه بیش از یک قرص سیلدنافیل توصیه نمی شود.

6- در صورت مصرف تصادفی بیش از حد توصیه شده، بیمار باید سریعاً به بیمارستان منتقل شود.

7- دارو دور از نور و رطوبت در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد در جعبه دربسته نگهداری شود.

8- با توجه به احتمال بروز عوارض شدید قلبی در اثر مصرف این دارو، مصرف آن فقط با تجویز پزشک توصیه می شود. مهمترین توصیه این است: هرگز از روی کنجکاوی یا کنجکاوی این دارو را مصرف نکنید.

قرص ویاگرا

تداخلات دارویی

برخی از داروها اثربخشی و عوارض جانبی این دارو را تغییر می دهند، مثلاً داروهای قلبی حاوی نیترات، سایر داروهایی که برای اختلال نعوظ استفاده می شوند، برخی از داروهای ایدز، سایمتیدین، فنوباربیتال، کاربامازپین، ریفامپین با سیلدنافیل تداخل دارند و مصرف همزمان آن با دقت فراوان انجام شود. .

داروهای نیتروگلیسیرین یا نیترات مانند ایزوسورباید، ایزوسورباید مونو نیترات، دینیترات، قرص های نیتروگلیسیرین یا نوارهای اسپری زیرزبانی و برچسب ترابکولار نیتروگلیسیرین نیز ممکن است منع مصرف داشته باشند.

قرص ویاگرا

گردآوری شده توسط مجله اینترنتی تشویق

مرجان امینی


بیشتر بخوانید  درمان های خانگی برای رفع بوی بد بدن

دیدگاهتان را بنویسید