قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی + واکنش مجلس


دلگرم کننده: مجلس شورای اسلامی در واکنش به تصمیم آمریکا برای انتصاب سپاه در لیست گروه های تروریستیحمایت یکپارچه خود از سپاه پاسداران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اگر آمریکایی‌ها بخواهند سپاه را تروریستی اعلام کنند، قطعا همه نیروهای آنها را در منطقه و سایر نقاط ایران هدف قرار خواهیم داد. جهان.”

وی گفت: اگر آمریکایی ها چنین اشتباهی کنند، ما بیکار نخواهیم بود. نظر مجلس شورای اسلامی و همه مردم ایران حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سلیمی خطاب به پزشکانی که ریاست این تجمع را بر عهده داشتند، با اشاره به سخنرانی قبل از دستور خود، گفت: نظر مجلس شورای اسلامی را که نماینده تنها پشتوانه نیروهای مسلح به ویژه انقلاب است، می خواهم. نگهبانان.”

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به وی یادآور شد: شما نباید در بررسی دستور مجلس شورای اسلامی این تذکر را می دادید. این برخلاف آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز در یادداشت ویژه ای یادآور شد: آمریکا حق ندارد سپاه و ارتش را تروریست اعلام کند، خود آمریکا تروریست است همه دنیا مظلوم است. .

مسعود پزشکیان در پاسخ به این هشدار اظهار داشت: آمریکا 40 سال است که این اقدامات را اجرا می کند اما ملت ما قوی بوده و قویا از نیروهای سپاه حمایت می کند.


بیشتر بخوانید  تصاویری جالب از ۱۳ اسکلت‌ انسانی تازه کشف شده در تخت جمشید

دیدگاهتان را بنویسید