قدردانی رسانه‌ها از ابلاغ قانون آگهی دولتی و افزایش بودجه یارانه مطبوعات



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز ، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران روزنامه استان تهران طی نامه ای از معاونت اطلاع رسانی و مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تمامی دستگاه ها ابلاغ کرد تا نسبت به انتشار اطلاعیه دولت اقدام کنند. از معاونت مطبوعاتی من از این فرصت قدردانی کردم.

در نامه امیرعلی امیری به فرشاد مهدی پور، معاون اطلاع رسانی و مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: برنامه ریزی در حوزه اطلاع رسانی، هرگز از این حق مسلم برخوردار نبوده است.

انجمن صنفی مدیران رسانه با قدردانی از نمایندگان مجلس، مدیران وزارت فرهنگ و کلیه کسانی که در راستای حمایت از رسانه ها قدم برمی دارند، به کمیسیون تلفیق برای افزایش بودجه مطبوعات 1401 پیام داد: تصویب افزایش بودجه از مطبوعات 1401 مجلس شورای اسلامی که حاصل رصد معاونت مطبوعاتی، مدیرکل خبر و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد و اصناف و همه دوستداران فرهنگ است بارقه های امید را در دل مردم روشن کرد. مدیران رسانه

در بخشی از این پیام آمده است: تحقق این مهم در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کشور گامی بلند در راستای حمایت از بقای رسانه ها و ایجاد انگیزه برای ادامه فعالیت های فرهنگی است.

این پیام می افزاید: رصد و تلاش برای رفع مشکلات مدیران رسانه در حوزه های مختلف از جمله نظارت بر تخصیص کاغذ برای یارانه ها، رصد مشکلات بیمه خبرنگاران و تمدید تفاهم نامه سازمان بیمه اجتماعی با معاونت مطبوعاتی، نظارت بر سازمان صدا و سیما. رسانه و تعامل با مدیران رسانه و حمایت بر اساس نیازها و هزینه های امروزی به منظور ایجاد زمینه توسعه کمی و کیفی، از مهمترین خواسته های انجمن مدیران رسانه است که قطعا در سایه همدلی و همراهی است. مدیران رسانه ها و سازمان های رسانه ای پژوهشی.

بیشتر بخوانید  5000 سایت تبلیغات و فروش محصولات بهداشتی غیر مجاز مسدود شدند

کانون مدیران رسانه در پیام تشکر خود از وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواست تا با همدلی و همراهی مشکل مالیاتی در حوزه فرهنگ را حل کنند تا مدیران فرهنگی در عوض در تلاش برای حل مشکلات مالی و مالیاتی همه فکر و انرژی خود را برای خدمت به فرهنگ به کار می گیرند.

در نخستین روزهای اسفندماه سال جاری، بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور، تمامی دستگاه های اجرایی باید آگهی های خود را از طریق سامانه زیر به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند. سامانه جامع رسانه ای کشور

ایرنا


دیدگاهتان را بنویسید