قدردانی از فرمانده پدافند هوایی کیش به مناسبت گرامی داشت روز ارتش



به گزارش شمانیوز ، رضا شجیع بعدازظهر سه شنبه 30 فروردین ماه در یادواره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در جایگاه ویژه ارتش جمهوری اسلامی با سرهنگ سیف الله کاظم لو فرمانده پدافند هوایی کیش دیدار و گفتگو کرد. . ایران در حفظ استقلال و تمامیت خود. وی با بیان اینکه کشور در حال حماسه سازی است، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان پشتیبان اصلی ارتش در اعتلای ایران اسلامی و خدمات رسانی به مردم این منطقه منکر هیچ گونه حمایتی نیست.

شاعی گفت: هر مسئولی در هر سمتی اگر به وظایف خود به درستی عمل کند کشوری آباد خواهیم داشت.

وی در قسمت دوم سخنان خود خاطرنشان کرد: ارتش مظهر کوشا، فعال و خدمتگزار مردم است و سازمان منطقه آزاد کیش همواره با ایجاد تعامل سازنده در راستای ارتقای همکاری ها تلاش می کند.

سیف الله کاظم لو فرمانده پدافند هوایی کیش با بیان اینکه در هر مسئولیت و سنگری چه جنگ اقتصادی و چه جنگی؛ وی گفت: همدلی بین ارگان های مختلف مهم است و باید به آن توجه ویژه شود. با توجه به امکانات، تجهیزات و سیستم هایی که داریم، مأموریت ها را به درستی انجام می دهیم.»

من با تشکر از مدیران اجرایی آن زمان، لو می گویم. مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را مدیری دلسوز و پیگیر معرفی کرد و اظهار داشت: برای توسعه جزیره کیش همدلی و انسجام عمومی لازم است.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی در جزیره کیش نماد همدلی و همدلی در پاسخ به مطالبات مردم هستند.

بیشتر بخوانید  جزئیات پرداخت وام 100 میلیونی بدون ضامن

محمد نیکجو به حمایت این سازمان در حوزه های «حمل و نقل عمومی، برنامه های فرهنگی و آموزشی» در مجتمع پدافند هوایی کیش اشاره کرد و افزود: خانواده های ساکن در این مجموعه از مرکز شهر دور بوده و در این مجموعه در حال برنامه ریزی هستند. مناطق بر کیفیت آموزشی و فرهنگی این منطقه تأثیر می گذارد.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش پاکسازی در حوزه های «آموزش و پرورش، بسیج و…» و استفاده از ظرفیت مراکز گردشگری را یکی از گام های موثر در آن عنوان کرد. . رشته.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور ابراهیم فرجادی رئیس اداره ارتباطات و امور ایثارگران سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

دیدگاهتان را بنویسید