مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قتل مهرسا سه ساله توسط پسر همسایه پس از تماشای فیلم های بد در مشهد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، ساعت 15:00 بیستم اردیبهشت ماه، دختربچه سه ساله ای به نام «مهرسا» در شهید شیرین نژاد (کوچه مهدی آباد) ناگهان ناپدید شد. خانواده دختر جوان با نگرانی تمام خوابگاه ها را جست و جو کردند و رفتند اما اثری از «مهرسا» نبود. همزمان با ورود پلیس به ماجرای ناپدید شدن این دختر، اهالی محل به این خانواده کمک کردند و با انتشار تصاویری در فضای مجازی و محل سکونت وی، تلاش برای یافتن ردی از این دختر را ادامه دادند. عکس همسایه اش را روی شیشه عقب تاکسی چسبانده بودند تا او هم بتواند کمکی به همسایه بی پناهش کند.

اما همه این جست و جوها بی فایده بود تا اینکه بیست و دوم اردیبهشت ماه، پرونده «ماله مهرسه» در پلیس آگاهی خراسان رضوی بررسی شد. به گزارش خراسان، با توجه به اهمیت موضوع و با دستور و دستور سرهنگ کارآگاه «جواد شفیع زاده» (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی)، این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره بازپرسی پلیس جنایی قرار گرفت. زیرا احتمال ربوده شدن یا کشته شدن کودک بیشتر است.یکی از فرضیه ها وقوع حوادث غیرعمد و تصادفی بود. به همین دلیل گروهی از کارآگاهان اداره مبارزه با آدم ربایی با نظارت سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی) وارد عمل شده و به بررسی دوربین های مداربسته تصویری پرداختند که هیچ ردی از کودک یافت نشد. در حالی که خانواده مهرس هنگام مراجعه به یکی از دوربین های مداربسته مدرسه در مجاورت به ربوده شدن دخترشان توسط دو دوچرخه سوار مشکوک شدند، بررسی ها نیز نشان داد دوچرخه سواران پسربچه شش ساله ای را که همراهش بوده ربوده اند و چیزی در این باره وجود ندارد. موضوع. که درباره ناپدید شدن «مهر» است.

بیشتر بخوانید  ویدیوی دیدنی از تغذیه جالب ماهی اردک

در حالی که جستجو برای یافتن دختر گمشده با فرضیه های مختلف ادامه داشت، دیروز ساعت 15/12 یکی از اهالی خیابان شهید شیرین نژاد که پس از تخریب یک خانه فرسوده مشغول ساخت ساختمان بود، برای ادامه اقدام به جوشکاری کرد.یک کیسه سفید رنگ که به داخل ساختمان سقوط کرد. وقتی آن را باز کرد، صحنه وحشتناکی در مقابل چشمانش ظاهر شد. جسد دختر جوان در کیف بود.

صاحب ساختمان وحشت زده با پلیس 110 تماس گرفت و ماجرا را به آنها اطلاع داد. مدتی بعد با حضور افسر دادگستری و کارآگاه اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل پیدا شدن جسد، مشخص شد که این دختر گمشده «مهرس» در جستجوی جسد است. او برای حدود چهار روز به گزارش خراسان، پزشک قانونی با حضور در محل ساختمان به دستور بازپرس عارفی راد با معاینه جسد، علت مرگ را انسداد راه هوایی (خفگی) اعلام کرد. بدین ترتیب تحقیقات علاوه بر روشن شدن قتل دختربچه سه ساله برای تعیین عامل یا عاملان جنایت ادامه یافت. بررسی های بیشتر نشان داد جسد از یکی از خانه های اطراف به داخل ساختمان پرتاب شده است. کارآگاهان پس از تفتیش منازل اطراف با حضور نمایندگان قوه قضائیه به منزلی رسیدند که کیف های دیگری مشابه کیف جسد به گوشه ای افتاد. وقتی معلوم شد رئیس یک پسر مجرد 25 ساله به نام «ایمان» دارد، فرضیه جنایت این تک فرزند خانواده قوت گرفت زیرا پدر خانواده گفت: او در خانه تنها بوده است. . . وی ادامه داد: وقتی از شهر برگشتم و از اهالی متوجه شدم، برای یافتن دختری، عکس او را پشت پنجره تاکسی‌ام گذاشتم تا به خانواده‌اش کمک کنم تا او را پیدا کنند!

بیشتر بخوانید  فاصله گذاری اجتماعی را از نثر داخلی حذف کنید

پس از انتقال متهم 25 ساله به پلیس آگاهی، تحقیقات تخصصی آغاز شد تا اینکه لب به لب گشود و اعتراف کرد که دختری سه ساله را کشته است. او با کلمات تکان دهنده ای گفت: من در یک کارگاه تهویه مطبوع کار می کنم. آن روز عصر، وقتی برای ناهار به خانه برمی گشتم، در حال تماشای فیلم های کوتاه و تصاویر مستهجن با تلفن همراهم بودم. وقتی به خانه آمدم در کوچه دختری را دیدم وسوسه شدم. او را به قصد تعرض به داخل خانه آوردم اما او همچنان سر و صدا می کرد. تصمیم گرفتم او را در کوچه رها کنم، اما وقتی به کوچه نگاه کردم، عابرانی بودند که می ترسیدند متوجه سر و صدای دختر شوند، به همین دلیل دختر را به پشت بام بردم. مدام فریاد می زد و چنان سر و صدا می کرد که مجبور شدم گلویش را فشار دهم تا فریادهایش را بندازم. آنجا بود که فهمیدم دیگر نفس نمی‌کشد. خیلی ترسیده بودم، برای اینکه کسی متوجه نشود، یکی از کیسه های سفید را از پشت بام برداشتم و جسد دختر را داخل آن گذاشتم و سپس کیف را با جسد به داخل ساختمانی که همسایه در حال ساخت آن بود، انداختم.

«ایمان ـ ت» (متهم این پرونده جنایی) با دستور قاضی عارفی رادا برای تشخیص سلامت روان به پزشکی قانونی منتقل شد اما در بدن دختربچه آثار مشهودی از تجاوز جنسی مشاهده نشد. گفتنی است پدر و مادر متهم که در همسایگی خانواده مقتول زندگی می کنند با اطلاع از دستگیری تنها فرزندشان به جرم قتل دختر همسایه تنها به گریه افتادند. تحقیقات تکمیلی درباره اتهامات متهم و همچنین زوایای پنهان این جنایت دردناک ادامه دارد و تحقیقات گروه تخصصی کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (رئیس واحد قتل عمد) آغاز شده است.

بیشتر بخوانید  برخورد وحشتناک تریلی حامل خودرو با گاردریل در شیراز / فیلم -

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *