قتل برادر به دلیل قفس قناری!


پسر معتادی که برادر بزرگتر خود را به دلیل انتقال قفس قناری کشته بود ، پس از فرار به خانه خواهرش به مدت دو ماه دستگیر شد.

گزارش شده است صبحگاه به گزارش خبرنگار حوادث از “ایران” ، در 12 مه سال جاری گزارش مرگ یک مرد 35 ساله در یکی از بیمارستان های پایتخت به بازپرس حبیبال صادقی اعلام شد.

در پی این خبر ، تحقیقات به دستور دانشمند پزشکی قانونی آغاز شد و تحقیقات نشان می دهد که مرد جوان دو روز پیش در خانه آنها با برادر کوچکترش درگیر شده و پس از ضربات چاقو به بیمارستان منتقل شده است ، اما به دلیل آسیب های شدید و خونریزی.. اون مرده.

در آغاز تحقیقات ، برادرزاده مقتول که عموی خود را به بیمارستان رسانده بود به تیم جنایی گفت: خانه ما نزدیک خانه عمویم در محله امامزاده حسن است.

روز حادثه به خانه آنها رفتم اما به محض رسیدن متوجه شدم عموهایم در حال جنگ و دعوا هستند ، عموی بزرگم زخمی و خونریزی دارد و عموی کوچکترم با دیدن من وحشت زده فرار کرد. بلافاصله او را به بیمارستان رساندم.

در پی اظهارات پسر جوان ، پلیس جستجوی عامل جنایت خانوادگی را آغاز کرد ، اما هیچ اثری از وی وجود نداشت.
تحقیقات قاتل ادامه می یابد تا اینکه مشخص شود او در خانه خواهرش مخفی شده است. به این ترتیب کارآگاهان اداره پلیس کلانشهر 10 وارد عمل شدند و چند روز پیش مرد جوان را دستگیر کردند.

اعتراف به جنایت

متهم در جریان تحقیقات به برادر کشی اعتراف کرد و گفت: من و برادرم مدتی است معتاد شده ایم و با پرورش کبوتر و قناری زندگی خود را تأمین می کنیم.

بیشتر بخوانید  طرح بنزین برای همه روی میز رئیس جمهور/ آیا بنزین گران می شود؟

البته گاهی با هم دعوا می کردیم و می جنگیدیم ، اما تا روز حادثه رابطه خوبی داشتیم ، در قفس کبوترها دعوای دیگری داشتیم. برادرم به من حمله کرد و مرا در قفس قناری زد.

در همان زمان ، برای دفاع از خود ، چاقویی را از بالای قفس قناری برداشتم و برادرم را زدم. می خواستم از خودم دفاع کنم که چاقو به گردنش خورد.

برادرم روی زمین افتاد ، من ترسیده بودم و می خواستم فرار کنم اما ناگهان خواهرزاده ام وارد شد و مرا در حال دویدن دید.

متهم جوان گفت: فکر نمی کردم برادرم بمیرد. من یکی دو روز در خانه دوستانم ماندم ، اما دو روز بعد متوجه شدم که برادرم فوت کرده است و من بسیار ناراحت و متاسف شدم.

طاقت نیاوردم و گفتم که به هر حال باید در مراسم خاکسپاری برادرم شرکت کنم ، بنابراین مخفیانه به قبرستان رفتم و مراسم را از دور تماشا کردم. در این مدت چندین بار سعی کردم خودم را معرفی کنم ، اما ترسیدم.

در این مدت من در خانه دوستم مخفی شدم و چند روز پیش که دستگیر شدم به خانه خواهرم رفتم.

پس از اعتراف متهم به برادر کشی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادگاه کیفری صوفیه ، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید