قتل با چاقو در بازار تهران



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، ساعت 22 بامداد شنبه 20 تیر ماه جاری، جان باختن مرد جوانی در بیمارستان سینا به نام محمد وهابی; به بازپرس ویژه قتل های اداره دوم دادسرای امور جنایی اعلام شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 113 بازار به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم آگاهی به دستور بازپرس قتل راهی بیمارستان شدند و تحقیقات را آغاز کردند.

تیم تحقیقات جنایی در بدو ورود به بیمارستان با جسد مردی 29 ساله مواجه شدند که با ضربات چاقو از ناحیه گردن کشته شده بود.

تحقیقات اولیه نشان داد مقتول ساعت 16:30 همان روز (شنبه) در بازار تهران با قاتل بر سر انتخاب مکان بساط گستری درگیر شده و کشته شده است. در حالی بود که این دو جوان با هم زندگی می کردند و در بازار تهران دستفروش بودند.

از سوی دیگر، در تحقیقات مشخص شد قاتل با ضربات چاقو به گردن مرد جوان از صحنه جنایت متواری شد که بلافاصله توسط شاهدان درگیری دستگیر و به ماموران کلانتری 113 تحویل داده شد. بازار.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح امروز متهم برای تحقیقات به شعبه دیگر بازپرسی دادسرای امور جنایی منتقل شد و به دلیل دیگری به دلیل محل بساط گستری در بازار تهران به قتل کسبه اعتراف کرد.

تحقیق در این مورد توسط محمد وهابی; بازپرس قتل بازپرس شعبه دوم دادسرای جرایم جنایی به کار خود ادامه داد و متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  فیلم تاثیر دوازدهم

دیدگاهتان را بنویسید