قانون ۲۱ روز چیست؟



ترک عادت در 21 روز ( تغییر در 21 روز)


پیش از به خواب رفتن و پس از برخاستن از خواب


طول مدت قانون جذب در 21 روز، بستگی دارد به اجرای آن که پیش از به خواب رفتن و پس از برخاستن از خواب صورت پذیرد، در این صورت 21 روز برایش کفایت میکند.شب هنگام که به رختخواب میروید سعی کنید پس از به کار گیری این روش، بی درنگ به خواب بروید. فراموش نکنید که از پیش چراغ را خاموش کرده باشید.حال منتظر باشید تا در آرامش مطلق درونی فرو روید و حالت خواب آلودگی دلپذیری را احساس کنید، سپس ضمن تصور اعداد 7 تا 1 و رنگ های مربوطه ، به مکان آرمیدگی ذهنی بروید.


آن جا رفتار یا عادت تازه کسب کرده خود را با تمام جزئیات روی تخته سفید بنویسید، آن گاه به عقب بازگردید و آنچه را نوشته اید، چند بار بخوانید و ضمن این کار، احساس نیرومند و مثبتی نظیر تمایل قلبی را متوجه نوشته ها کنید. لحظه به لحظه نیرومندتر شدن این احساس را حس کنید و تصویر رفتار جدید خویش را در برابرتان ببینید. این تصاویر را عمیقا به خاطر بسپارید و سپس با احساس نیرومندی از شور و شعف آن را همراهی و تصور کنید که به هدف نایل شده اید.


با قانون جذب در 21 روز دیگر هرگز به تخته سیاه فکر نکنید


در هر حال، از تصور دوباره تخته سیاه -که روی آن از رفتار پیشین خود بیزاری جسته اید- بپرهیزید. مهم آن است که شما با تصویر رفتار جدیدتان به خواب بروید. باید تخیل یا تصویر ذهنی رفتار مطلوب هنگام شب، آخرین و هنگام صبح، اولین فکر شما باشد. به این ترتیب، این تصویر ذهنی چنان در اعماق ذهن نیمه هوشیار شما جاگیر میشود که 21 روز برای تغییر رفتاری که در طول سال ها کسب کرده اید کفایت میکند.

بیشتر بخوانید  پرورش،نگهداری ،خواص و مضرات این گیاه


پس از به کار گیری قانون جذب در 21 روز، شروع به شمارش نکنید، در مکان آرمیدگی ذهنی بمانید و در حالی که تصویر رفتار جدید را پیش چشم دارید، به خواب بروید. سحرگاه، بی درنگ پس از برخاستن اتز خواب، همه این روند را تکرار کنید، اما پس از به کارگیری روش، شروع به شمارش کنید.


همیشه هدفی واحد را پیش چشم داشته باشید


هنگام به کارگیری قانون جذب در 21 روز لازم است ذهن نیمه هوشیار خود را متوجه خواسته ای واحد کنید، بنابراین نخواهید که همزمان کشیدن سیگار را ترک کنید، سردردتان را از بین ببرید و خود را از ترس امتحان رها سازید.


در این 21 روز ذهن نیمه هوشیار شما باید تنها یک هدف بشناسد تا تمام نیروی در دسترس خود را برای نیل به همان هدف متمرکز کند. پس از پایان روز بیست و یکم شما میتوانید هدف دیگری را پیش بگیرید، زیرا ذهن نیمه هوشیار شما نیازی به استراحت ندارد و هر زمان که اراده کنید در اختیار شماست. حتی نباید این کار را یک روز هم به تعویق بیاندازید. لازم است هدف مورد نظرتان، آخرین فکر هنگام شب و اولین فکرتان هنگام صبح باشد، زیرا اگر فاصله بیاندازید، مجبور هستید از اول شروع کنید.


روش 21 روزه؛ روشی برای ایجاد تغییر پایدار در رفتار ها


روش 3 ماهه


تقریبا در تمام موارد با استفاده از «روش تخته» و «روش قانون جذب در 21 روز» به هدف دلخواه نایل خواهید شد، اما اگر نتیجه، راضی کننده نبود، به کار گیری «روش 3 ماهه» توصیه میشود. روش تخته را نیز با کلیک بر روی آن میتوانید مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید  اصول صحیح هرس درخت سیب


دوره 21 روزه + 1 هفته استراحت


در این روش نیز درست مانند روش 21 روزه عمل کنید اما پس از پایان روز آخر، مشکل خود را به مدت یک هفته فراموش کنید تا به کارگیری این روش تبدیل به عادت نشود. سعی کنید در طول این مدت، تا حد امکان به آن فکر نکنید. این امر، به شما فرصت میدهد که آنچه کسب کرده اید، تثبیت شود سپس یک بار دیگر دوره 21 روزه را شروع کنید و به دنبال آن، باز هم وقفه ای یک هفته ای بیندازید. همه این روند، یکبار دیگر در ماه سوم تکرار میشود.


اگر میخواهید شاداب و جوان شوید « روش 3 ماهه» را به شما توصیه میکنیم و نیز اگر زن هستید و ترس از زایمان دارید، لازم است این روش را در سه ماه آخر بارداری به کار گیرید. فراموش نکنید که باید همیشه هدف مورد نظر را آشکارا در برابر چشمان خویش ببینید و به این ترتیب، به ذهن نیمه هوشیار خود ،تصوری از آنچه که میخواهید به دست آورید، بدهید.با به کارگیری این روش، در دشوارترین کارها موفق خواهید بود، به شرط آنکه هرگز به موفقیت نهایی تان شک و تردید نداشته باشید.


روش چشمه آب حیات


یافتن چشمه آب حیات یکی از رویاهای قدیمی بشر است. آن گاه که انسان پیر و بیمار میشود، فقط کافی است در این چشمه شنا کند تا بار دیگر سالم و جوان از آن بیرون بیاید، اما چشمه آب حیات تا ابد در حد یک رویا خواهد ماند.


تجدید جوانی با استفاده از نیروی ذهن


با استفاده از روش های ذهنی، امکان جوان شدن انسان از درون میسر است. با به کار گیری این روش ها خود را جوان احساس خواهید کرد و افزون بر آن، آینده به شما ثابت خواهد کرد که به راستی جوان تر به نظر می آیید.ضمن تصور اعداد 7 تا 1 و رنگ های مربوطه، به مکان آرمیدگی ذهنی بروید و آن جا در مکانی زیبا، برای خود چشمه آب حیاتی بنا کنید.فرقی نمیکند که شکل آن چگونه باشد.

بیشتر بخوانید  لیست و آدرس کلانتری ها و پاسگاه های اصفهان


(در چشمه آب حیات من، پله های سفید مرمری به حوضی میرسد که با چشمه آب گرمی پر میشود و در میان گردشگاه و بوستانی بسیار زیبا قرار دارد.) سپس تصور کنید که کهنسالان به دعوت شما، یکی پس از دیگری، در آن چشمه فرو میروند و ازدیگر سو، جوان و تندرست خارج میشوند.چند دقیقه این منظره را تماشا کنید و سپس به سمت چشمه بروید و آن گاه خود را نیز جوان و سالم در حال بیرون آمدن از چشمه ببینید. این کار را چندین بار تکرار کنید تا جایی که بتوانید خود را آشکارا و با تمام جزئیات شناسایی کنید.


ورزیده شدن اندام و از بین رفتن چین و چروک های پوست:


  • ببینید که اندامتان لحظه به لحظه ورزیده تر و چین و چروک های پوست بدنتان ناپدید میشود.

  • ببینید که بدنتان نیرومند و پوستتان شاداب میشود.

  • افزایش توانمندی و نیرو را پس از هر بار شنا کردن در این چشمه حس کنید.

  • در فواصل بین شنا ، هوای فرح بخش مکان آرمیدگی ذهنی را با عمق جان احساس و تصور کنید که تمام بدنتان سرشار از نیروی حیات میشود. پرنده شادمانی را در فضای خلوتکده ذهنی، آزادانه به پرواز دراورید. یکبار دیگر بخواهید تا خشنود و شادمان شوید. همه این روند را در طول سه ماه تکرار کنید. مطمینا از نتیجه کار شکفت زده خواهید شد.


دیدگاهتان را بنویسید