مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قاطی کردن مینا وحید برای بازیگران/ مینا وحید به سیم آخر زد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

مینا وحید متولد 26 مرداد 1366 در رشت، بازیگر سینما. مینا وحید بیوگرافی تئاتر و تلویزیون ایران مینا وحید در ادامه خواهید خواند. مینا وحید دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است و یک خواهر به نام میترا و یک برادر به نام میلاد دارد. به هم زدن ادامه دهید مینا وحید او به دنبال بازیگر بود.

مینا وحید

روز قدیس حامی

او با فیلم دوران عشاقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان در سینما به شهرت رسید، فیلمی که نامزد دریافت ده سیمرغ بلورین فجر شد. او همچنین در سریال شهرزاد بازی کرد. از دیگر نقش های مینا وحید در فیلم هایی چون “کفش من کیست؟” (کیومرث پوراحمد) و برجسته شکل گرفت.

وضعیت تأهل و همسر مینا وحید

از وضعیت تأهل مینا وحید اطلاع دقیقی در دست نیست.

مینا وحید و رضا کیانیان

لمس دستان رضا کیجانیان در شوشاییم کو برای مدت کوتاهی او را به حاشیه برد.

مینا وحید

بعد از اولین تجربه

وی پس از اولین تجربه حضور در فیلم ساعت به وقت سفر، در تله فیلم حنا نقش اول را بازی کرد، اما این اجرا چندان مورد توجه قرار نگرفت، سپس مدتی را به نوشتن فیلمنامه و تمرین در خانه گذراند.

شکوه با دوران عاشقانه

او با بازی در فیلم دوران عاشقی در سال 1372 به کارگردانی علیرضا رئیسیان نام خود را بر سر زبان ها انداخت، بازی او در این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، وحید در این فیلم با بازیگرانی چون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، بیتا فرهی و پرویز بازی کرد. پورحسینی در این فیلم همبازی بود.

بیشتر بخوانید  جزئیات و زمان پرداخت پاداش پس از پایان خدمت برای بازنشستگان در 99 سال تحصیل

جنجال فیلم کفش هایم کو؟

جمله ای که در ابتدای این فیلم روی اکران می آید می گوید دست هایی که در طول فیلم رضا کجانیان را لمس می کند دست های همسر واقعی اوست.مینا وحید در این فیلم نقش دختر رضا کجانیان را بازی کرد به نظر می رسد که این ارتباط و لمس دست ها توسط او انجام شده است.

همین فیلم باعث شد تا چندین سایت و خبرگزاری به گروه فیلمبرداری حمله کنند.

مینا وحید

بازیگر نقش جواهر لعل نهرو در بانوی عمارت

او در «بانوی عمارت» در کنار بازیگرانی چون مریم مومن حضور دارد. حسام منظور و پانته آ پناهی نقش جواهر، خدمتکار افسر الملوک را بازی می کنند.

مینا وحید در سریال معروف شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی نقش مریم همسر بابک با بازی امیرحسین رستمی را بازی می کند که طرفداران زیادی در شبکه خانگی داشت اما نقش او در پایان سریال به مرگ دلخراش ختم شد. و او در فصل دوم حضور نخواهد داشت.

ترس و لذت بازیگری

وی درباره ترس از شکست در این راه گفت: هنوز هم می ترسم.

این ترس یکی از لذت های بازیگری است; چون ممکن است بعد از هر کار خوبی که انجام می دهید، پیشنهاد خوبی نداشته باشید، اما این هم یکی از لذت های این کار است و اگر می ترسید و صبر نمی کنید، اشتباه می کنید و او تبدیل به کسی می شود که در مشاغل نامناسب بازی می کند. او کار می کند.

بازیگر تئاتر و سینما

بازیگری در تئاتر سخت تر از سینما نیست، دو ژانر متفاوت است و هر کدام سختی خاص خود را دارد، بازی در تئاتر سخت تر و بازیگر آسان تر. یک بازیگر سینما باید لمس خود را از نمای نزدیک نشان دهد. زیرا تمام اجزای صورت او روی صفحه نمایان است و حتی کوچکترین حرکت عضلات صورت بازیگر از چشم پنهان نمی ماند و این کار در سینما را سخت می کند.

بیشتر بخوانید  نرخ ارز در بازارهای مختلف 17 مرداد 1402 / دلار و یورو گران شد

اوقات فراغت

من فیلم می بینم، کلاس های بدن و بیان شرکت می کنم و ورزش می کنم تا خوش اندام باشم و رژیم غذایی ام را ببینم، او بسکتبال حرفه ای بازی می کند و مدتی اسکواش بازی می کند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *