قاضی ارشد استان قزوین: قطعی برق برای جبران واحدهای تولیدی جبران می شود – اخبار قزوین – استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب قزوین، حجت الاسلام قدرتی ظهر امروز در یک وبینار با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان تاکستان در مورد مشکل قطعی برق در واحدهای صنعتی این شهرستان گفت: این واحد آسیب دیده است ، شرکت توزیع برق استان باید این هزینه را پرداخت کند خسارت وارده به این شرکت.

وی افزود: بنابراین صنایع و کارخانجاتی که مشمول تأیید کابینه نیستند باید از لیست شرکت هایی که توسط شرکت توزیع برق در معرض قطعی برق قرار دارند خارج شوند تا به دلیل قطع برق خسارات اضافی متحمل نشوند. “

رئیس ستاد نظارت بر اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی استان با تأکید بر اهمیت عنصر زمان برای رفع موانع واحدهای تولیدی ، ادامه داد: زیرا اگر به زمان توجه نکنیم موانع تولید همچنان باقی است و خواسته های تولید کنندگان بی فایده باقی مانده است.

اشاره به نامگذاری سال 1400 توسط مقام معظم رهبری به عنوان “تولید؛ پشتیبانی و موانع “، گودراتی گفت: اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی در استان قزوین موظفند به طور جدی الزامات شرکت های تولیدی را دنبال کنند.

رئیس دادگستری قزوین در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تسهیل شرایط سرمایه گذاری در تولید تأکید کرد و گفت: “اصل این است که سرمایه گذاران برای تولید و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان قزوین تلاش می کنند و بنابراین باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند. “مسئولان ستاد اقتصاد مقاومتی.

گودراتی در ادامه با تأکید بر لزوم نظارت دقیق بر روند ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران اظهار داشت: وام ها و کمک های مالی به سرمایه گذاران باید با حساسیت انجام شود. زیرا در بسیاری از موارد دیده ایم که سرمایه گذاران از بودجه و امکانات استان استفاده کرده و سرانجام بدون تکمیل واحد تولیدی خود خارج شده اند.

بیشتر بخوانید  آخرین خبر از یارانه نقدی خانوار ها

انتهای پیام / z

دیدگاهتان را بنویسید