قاسم پور: فجر لذت فارس است / “هواداران” را باید به یک حامی خوب سپرد



یک کارشناس فوتبال می گوید اگر مدیران کانون هواداران واقعاً نمی توانند تیمی را اداره کنند ، باید تیم را به م institutionسسه یا سازمانی بسپارند که بتوانند به خوبی از آنها پشتیبانی کنند.

ابراهیم قاسمپور در گفت وگو با ایسنا ، در مورد صعود فجر و هواداران در لیگ برتر اظهار داشت: برای استان فارس قبلا تیم هایی مانند برگ و کاما وجود داشتند که متأسفانه کارمندان آنها به دلیل بی احتیاطی سقوط کردند. خوشبختانه فجر تلاش کرد و توانست به لیگ برتر صعود کند و اگر این استان از تیم خود حمایت نکند کار بزرگی انجام ندادند و آسانسورها می توانند به لیگ اول برگردند. ستاد و مدیریت فجر بسیار سخت کار می کنند و انتقال لیگ یک به لیگ برتر بسیار دشوار است ، اما من به آنها تبریک می گویم و امیدوارم مسئولان از فجر حمایت کنند و از نظر مالی تیم خوبی را به لیگ برتر بفرستند ، مانند گذشته سال ها.

وی ادامه داد: استانی به این بزرگی از این تیم خوشحال خواهد شد و باید از این تیم مراقبت شود. تیم دیگری که به لیگ برتر صعود کرده برخلاف نامش هوادار ندارد و اگر آن تیم نتواند سرمایه گذاری خوبی داشته باشد و پایگاه و برنامه مناسبی نداشته باشد به لیگ دسته اول سقوط می کند. اگر آنها واقعاً نمی توانند تیمی را مدیریت کنند ، باید آن را به یک موسسه یا سازمانی بسپارند که بتواند از آن تیم حمایت کند.

این کارشناس فوتبال افزود: هزینه اداره یک تیم زیاد است و امیدوارم هرکسی که در این رشته قدم بگذارد با برنامه ای روبرو شود و به فکر ورزش باشد و نه مسائل دیگر. فوتبال گران است و کسانی که نمی توانند تیمی را مدیریت کنند برای بهبود شرایط این باشگاه مجبور به کنار گذاشتن آن هستند. تیم های لیگ برتر که موفق به مدیریت شدند به یک سازمان یا م institutionسسه وابسته بودند و تیم های کمتری توانستند به تنهایی در لیگ بمانند. حتی خدمه نفت در محل خود هستند و باید در جایی که توانایی اداره آنها را دارند ، رها شوند.

بیشتر بخوانید  با این روش گواهی عدم سوءپیشینه را بدون مراجعه حضوری دریافت کنید

وی با اشاره به اینکه فجر یک رویداد دولتی است و آنها می توانند هزینه های آن را تأمین کنند ، گفت: “آنها می توانند درآمد مختلفی ایجاد کنند و اینقدر بزرگ بودن یک تیم و یک استان سخت نیست.” همه مسئولان و شرکتهای استانی باید بسیج شوند و به موفقیت این تیم کمک کنند. فجر سپاسی یک مارک تجاری است و شرایط بدی وجود ندارد. استان فارس تیم های مختلفی دارد و بازیکنان زیادی را به فوتبال معرفی می کند و صرف هزینه در آن تیم می تواند سودمند باشد. بهترین راه برای حفظ سلامتی جوانان ورزش است و فوتبال یکی از آنهاست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید