مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قاتل ناشناخته در بیمارستان ها / منتظر همه گیر میکروب های مقاوم باشید – آژانس مهر نیوز اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترموضوع عفونت های بیمارستانی مدت هاست که یکی از چالش های سیستم های بهداشتی کشورها شناخته شده است.

با این حال ، وضعیت بیمارستان ها پس از شیوع ویروس کرونا از نظر توجه بیشتر به رهنمودهای بهداشتی بهبود یافته است. واقعیت این است که مشکل عفونت های بیمارستانی هنوز وجود دارد و ممکن است افزایش یابد.

مطالعه گزارش های بیمارستان نشان می دهد که عفونت های بیمارستانی مدت زمان بستری در بیمارستان را افزایش می دهد و در نتیجه خطر مرگ را افزایش می دهد.

45 میلیارد دلار ضرر عفونت های بیمارستانی

علیرضا نیکبخت نصرآبادی ، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، با اشاره به آمار منتشر شده توسط CDC ، بر اهمیت عفونت های بیمارستانی و کنترل و پیشگیری از آنها تأکید کرد: تایلندی آنها سالانه منجر به مرگ می شوند و هزینه تقریبی آن 45 میلیارد دلار تخمین زده می شود و.

وی بر مسئولیت بیمارستان ها ، سیستم بهداشت و درمان ، خود بیماران و همراهان آنها تأکید کرد: اهمیت این بحث زمانی مشخص می شود که تقریباً همه عوارض قابل پیشگیری باشند.

نصرآبادی گفت: شستن دست و روش های آسانتر می تواند تا 40٪ عفونت بیمارستانی را کاهش دهد.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به مراقبت هایی که یک پرستار در طول روز با آن روبرو است ، افزود: وظیفه اصلی پرستاران این است که راهنما خطوط را بشناسید ، آگاه باشید و قادر خواهید بود آنها را دنبال کرده و سایر همکاران را آموزش دهید. پرستاران باید بتوانند سیستم ، همکاران و بخش آموزش دانشجویان پرستاری و حتی بیماران را کنترل ، ارزیابی و بازخورد دهند.

بیشتر بخوانید  حقایق باورنکردنی از دل طبیعت/ زنبورها قدرت شبیه سازی ژنتیکی دارند

نصرآبادی گفت: پیشگیری و کنترل عفونت های بیمارستانی نیاز به اراده سیستماتیک ، وجود امکانات در سیستم بهداشت و تعهد فردی هر مراقب دارد.

صبر کن پشت سر هم در برابر میکروب ها مقاوم باشید

آرش سیفی ، عضو کمیته ملی کنترل عفونت ، عفونت های بیمارستانی را فقط به افرادی که در بیمارستان بستری شده اند ، محدود نکرد و گفت: در بسیاری از عمل های سرپایی که خیلی به بیمارستان مربوط نیست ، عفونت های بیمارستانی مشاهده می شود.

وی عفونت بیمارستانی را عفونی توصیف کرد که بیمار هنوز به آن مبتلا نبوده و در طی درمان بیمارستان به آن مبتلا شده است. در مورد سیستم مراقبت از عفونت بیمارستانی توضیح داده و توضیح دهید.

علاوه بر این ، Safe عفونتهای تنفسی ، عفونتهای ادراری ، عفونتهای جریان خون و عفونتهای محل جراحی را به عنوان چهار گروه عمده عفونتهای بیمارستانی ذکر می کند و همچنین عفونتهای عفونی ذکر شده را به عنوان عفونتهای مهم و قابل توجه ذکر می کند.

این ارتباطات کنترل عفونت میزان شیوع عفونت های بیمارستانی را در سال گذشته 100000 مورد در سراسر کشور تعیین کرد که شامل 30،000 عفونت ریوی ، 27،000 عفونت مجاری ادراری ، 18،000 عفونت جراحی ، 14،000 عفونت جریان خون و 11،000 عفونت دیگر است.

سیفی ، مقاومت میکروبی توانایی مقاومت میکروب ها است ضد وی استفاده از آنتی بیوتیک ها و توقف اثرات آنها را توصیف کرد ، به طوری که هر شش دقیقه یک نفر در اثر عفونت می میرد و چهارمین علت اصلی مرگ در کانادا عفونت های بیمارستانی با میکروب های مقاوم است.

بیشتر بخوانید  یک فعال مشهور در شبکه های اجتماعی ربوده و مورد ضرب و شتم قرار گرفت

وی تلفات و هزینه های عفونت های بیمارستانی را جنگ توصیف کرد پشت سر هم مورد بعدی پشت سر هم میکروبهای مقاوم شناخته شده.

عفونت در بخش من تمام شدم سلام خاص نوزادان سخت تره

زیبایی روز بیدجان مدیر بخش مراقبت های ویژه کودکان برای نوزادان در مورد کنترل عفونت در بخش مراقبت ویژه نوزادان گفت: درجه عفونت در خون ناشی از خطوط وین مکان مرکزی در بیماران با مراقبت ویژه برای نوزادان با 37٪ بیشتر از جمعیت بزرگسال در آه تو سی شما ای

وی آسیب پذیری نوزادان را در اثر عفونت های بیمارستانی به سیستم ایمنی نابالغ ، یکپارچگی پوست ضعیف ، اقدامات جراحی ، قرار دادن یک خط وریدی به خصوص مرکزی ، بستری طولانی مدت در بیمارستان و ازدحام بیش از حد نسبت داد.

عفونت بیمارستانی یک قاتل ناشناخته

اسماعیل محمدنژاد عضو کمیته ملی کنترل عفونت ، اقدامات پیشگیرانه برای باکتریهای گرم منفی در بخش سی شما وی گفت: عفونت بیمارستانی قاتل ناشناخته ای است و هر بیمار بستری در بیمارستان 5٪ احتمال ابتلا به عفونت بیمارستانی را دارد و برای هر عفونت اقامت بیمار در بیمارستان 18 روز افزایش می یابد.

وی افزود: اگر مجبور شدیم چندین بار از دستگاه یکبار مصرف استفاده کنیم ، باید آن را به خوبی ضد عفونی کنیم. سم زدایی در بخشها 80٪ از اشیا and و میکروارگانیسم های موجود در تجهیزات را از بین می برد. نظارت بر کار خدمات و پرستاران بسیار مهم است.

سر کنترل عفونت در بیمارستان امام (ره) گفت: گندزدایی هرگز جایگزین عقیم سازی نمی شود. ما باید ضد عفونی کننده مناسبی انتخاب کنیم و ابتدا میکروارگانیسم های موجود در محفظه را بشناسیم و خصوصیات ضد عفونی کننده این محلول را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید  بیمه سلامت آمادگی رایگان کردن تست‌های کرونا را دارد

به نظر می رسد او در شرایطی است که بیمارستان ها گرفتار می شوند ویروس کرونا مشکل عفونت های بیمارستانی و میکروب های مقاوم را نباید نادیده گرفت. زیرا در این حالت باید شاهد یک فاجعه عفونی در سطح مراکز درمانی باشیم که علاوه بر افزایش مرگ و میر و صلح بیماران همچنین هزینه ها را افزایش می دهند. بنابراین ، پایبندی به یک پروتکل واحد در سطح بیمارستان ، که کادر پزشکی و کارکنان باید به آن پایبند باشند ، از شدت عفونت های بیمارستانی می کاهد. من بیا دیگه.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *