قابلیت شناسایی ردیاب های بلوتوث را در اندروید پیاده سازی کنید


به گزارش سلام نو به نقل از فراار، گوگل قابلیت شناسایی مستقیم ردیاب های بلوتوث را در اندروید اضافه خواهد کرد.

گجت ها و محصولات الکترونیکی روز به روز در حال پیشرفت هستند. AirTag ها ردیاب های بلوتوث اپل هستند که می توانند برای ردیابی وسایل گم شده مانند کیف، کلید و حتی حیوانات خانگی استفاده شوند. این محصول باعث نگرانی برخی از افراد در مورد استفاده از این دستگاه برای ردیابی آنها شده است. به همین منظور، سازندگان Apple Airtag اقداماتی را برای مبارزه با سوء استفاده از این محصول انجام داده اند.

گوگل به زودی می‌تواند قابلیت شناسایی مستقیم ردیاب‌های بلوتوث را در اندروید اضافه کند. ممکن است گوگل هرگز این ویژگی را منتشر نکند، اپل ویژگی «تشخیص ردیاب» را اواخر سال گذشته منتشر کرد. این ویژگی به کاربران اندروید اجازه می دهد تا هواپیماهای نزدیک را پیدا کنند. اکنون به نظر می رسد که اندروید نیز مستقیماً روی همان عملکرد اسکن نشانک کار می کند.

Airtag

تشخیص آشکارساز بلوتوث اندروید هنوز در مراحل اولیه توسعه است. اپلیکیشن تشخیص AirTag اندروید اپل از کاربران می‌خواهد که به صورت دستی شروع به اسکن برای ردیاب‌های اطراف کنند. ویژگی یافتن ردیاب هایی که با شما حرکت می کنند، مانند برنامه iOS، به طور خودکار در پس زمینه کار نمی کند. iOS به شما امکان می دهد ردیابی باند Ultra Videband (UVB) را مشخص کنید. تعداد کمی از گوشی های اندرویدی نیز این قابلیت را دارند. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

منبع: 9to5google

بیشتر بخوانید  فریبرز عرب نیا را در این عکس ببینید نمی شناسید | پیری ناگهانی فریبرز عرب نیا در مراسم ختم آتیلا پسیانی نمایان شد

دیدگاهتان را بنویسید