مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قابلیت جدید واتس اپ در راه است!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کالبد شکافی فایل نصب بتا واتس اپ امکان افزودن پیام های واتس اپ از طریق عینک هوشمند Rai-Ban Stories را پیشنهاد می کند.


واتساپ

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا می توانید بدون دست زدن به گوشی هوشمند خود با فردی با عینک هوشمند تماس بگیرید یا به واتس اپ پیام ارسال کنید؟ با کالبد شکافی فایل نصبی جدید واتس اپ نسخه اندروید، این قابلیت می تواند در آینده نزدیک به واقعیت تبدیل شود. به نظر می رسد که Rai-Ban Stories برای کار با این ویژگی به عینک هوشمند و دستیار فیس بوک نیاز دارد.

پلیس اندروید به نقل از توسعه دهندگان KSDA می گوید که کاربران رشته های داده را در آخرین نسخه بتای WhatsApp 2.22.9.13 پیدا کردند که نشان می دهد توسعه دهندگان این پیام رسان ها در حال کار بر روی عملکرد جدیدی برای دیکته پیام ها از طریق دستیار فیس بوک هستند. در داده ها فقط از کلمه helper استفاده شده است، اما احتمالاً به معنای کمک کننده فیس بوک است.

با استفاده از این قابلیت می توانید به دستیار فیس بوک دستور دهید هنگام راه رفتن در خیابان برای دوست شما پیام واتس اپ ارسال کند. در واقع می توانید بدون دست زدن به گوشی هوشمند خود و با استفاده از میکروفون عینک هوشمند Rai-Ban Stories این کار را انجام دهید. کالبد شکافی علاوه بر رشته‌های کد، گرافیک‌هایی را نیز شامل می‌شد که شامل عینک هوشمند و لوگوی واتس‌اپ بود. می توان گفت که این یک مورد بسیار ویژه برای استفاده از داستان های Rai-Ban است زیرا این محصول انقلابی در بازار دستگاه های پوشیدنی ایجاد نکرد.

بیشتر بخوانید  واکنش ها به طرح ممنوعیت پخش اعترافات تلویزیونی

در نهایت، درست است که چنین قابلیتی در نسخه بتا دیده می شود، اما نمی توان مطمئن بود که این ویژگی به نسخه عمومی واتس اپ خواهد رفت.


قابلیت جدید واتس اپ در راه است!


قابلیت جدید واتس اپ در راه است!


قابلیت جدید واتس اپ

منبع: زومیت


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *