قابلیت اطمینان نماینده عالی در عراق در مورد حادثه در بیمارستان حسین (ع)



به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سیدموتبی حسینی در پیام خود به مردم عراق و به ویژه خانواده های قربانیان این حادثه را تسلیت و تسلیت گفت.

در این بیانیه که یک نسخه از آن به ایرنا رسیده است ، آمده است:

“ما با اندوه و احساسات فراوان خبر حادثه دردناک آتش سوزی در بیمارستان امام حسین (ع) در استان دیکار عزیز را دریافت کردیم. حادثه ای که منجر به کشته شدن دهها نفر و زخمی شدن تعداد زیادی از بیماران بستری در بیمارستان در انتظار بهبودی از مردم مجاهدین الناصریه شد. شهری که دارای موقعیت های قهرمانانه در آزادسازی سرزمین عراق از ناخالصی های داعش و همچنین یک تاریخ غنی جهادی علیه بعث صدام است. به همین مناسبت دردناک ، صمیمانه تسلیت و همدردی خود را به ملت عزیز عراق و به ویژه خانواده های قربانیان ابراز می دارم و از خداوند می خواهم که صبر ، صبر و اجر بی شماری به بستگان قربانیان اعطا کند و از خداوند متعال خواستارم آنها را شفا دهید. من برای مجروحان عجله دارم. “من از خداوند طلب رحمت بزرگ مردگان و مکان بالاترین بهشت ​​را دارم.”

بر اساس آخرین برآوردها ، منابع بیمارستانی در استان دی قار عراق گفتند: تعداد کشته های آتش سوزی شب گذشته در بیمارستان الحسین در شهر النصریه در قسمت جدا شده تاج به 124 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید  حزب وحدت ملت از وزارت کشور خواست تا مجوز تجمع اعتراضی را صادر کند

دیدگاهتان را بنویسید