فینال یورو ، مهمانی با بیماری ناخوانده



تیم های مختلف شرکت کننده در یورو 2020 از شهرهای مختلف اروپا عبور کردند تا از بیشتر قاره عبور کنند و تنها دو تیم موفق شدند یکشنبه شب در لندن و ورزشگاه ومبلی به مصاف یکدیگر بروند و جام را از آن خود کنند. انگلیس در تهیه لیستی از بهترین مربیان از جام جهانی 1966 ناکام ماند. پس از سر آلف رمزی ، قهرمان جام جهانی ، دن ریو ، ران گرینوود ، گلن هادل ، فابیو کاپلو ، اسون گوران اریکسن و روی هاتسون مربیانی بودند که نیمکت نشین انگلیس شدند و بدون موفقیت از زمین خارج شدند.

اکنون این تیم با بازیکنان جوان و مربیان کمتر شناخته شده نسبت به اسلاف خود به معتبرترین فینال جام قاره در 55 سال گذشته رسیده است. حالا شیرها باید به مصاف تیم ملی ایتالیا بروند که یکی از ارکان فوتبال اروپا و جهان است. به محض پیروزی انگلیس در مرحله گروهی آنها توسط کره شمالی حذف شدند. کره با این پیروزی اژدهای زرد نامیده شد و پس از آن امتناع ورزید. تیم فعلی ایتالیا توسط روبرتو مانچینی پس از ناکامی در رسیدن به جام جهانی روسیه ترمیم شد. ایتالیایی ها سالها در یک دفاع خسته کننده و کسل کننده با Catanacchio (به معنای قفل در ایتالیایی) بازی کردند و به عنوان یک تیم دفاعی شناخته شدند ، تا جایی که کارشناسان اروپایی سیستم این تیم را بر خلاف فلسفه پیش بردند. فوتبال بازی ای است که برای تماشاگران تهاجمی ، زیبا و راحت است. تیمی که در این جام شاهد آن هستیم ، تیمی درخشان ، چشم نواز و پرشور است. تعادل در دفاع و حمله و تغییر سریع هر دو از مشخصه های ایتالیای مدرن است که معمار آن روئرتو مانچینی تیمی جوان ، همدل و شاد ساخته است.

بیشتر بخوانید  5 تا از بهترین خودروهای ایرانی برای سفرهای بین شهری مشخص شد

در قلب خط دفاعی این تیم ، کیه لینی و بونوچی قرار دارند که به نظر می رسد از قلب تاریخ فوتبال این کشور وارد دوران مدرن شده اند و نماینده تمام مشاهیر ایتالیا در این پست هستند. من معتقدم ایتالیا کمی بهتر از انگلیس جوان و کم تجربه است. آنها دو بار با ویتوریو پوزو ، انزو بیاروسوت و مارچلو لیپی قهرمان جام جهانی شده اند و فینال های نفسگیر را تجربه می کنند. انگلیس پس از سر آلف رمزی با ساوت گیت به فینال رسید. جنگ در میانه میدان است. برای اهمیت این منطقه بهتر است به دیدگاه کلودیو رانیری که یکی از مربیان برجسته و ایتالیایی پیشکسوت است توجه کنید. وی می گوید: “شطرنج و فوتبال بازی های معماری هستند و مانند هر ساختار محكمی ، تمام نیروی خود را از م fromلفه ها و سازه های اصلی می گیرند.” هافبک قدرتمند 60 تا 70 درصد از بازی هزینه دارد. به همین دلیل باید یکشنبه شب تقابل میان مردان متوسط ​​ایتالیا و انگلیس را تماشا کنیم.

چقدر خوب است که فوتبال ما را به یک مهمانی زیبا دعوت می کند. زیبایی که در عصری که بیماری ناخوانده بسیاری را درگیر خود کرده است می تواند به ما امید و آینده دهد. اما یک مشکل دیگر نیز وجود دارد و اینها رویدادهایی است که حتی بهترین مربیان دنیا نمی توانند تحمل کنند. آنها ممکن است بتوانند درصد را کاهش دهند ، اما یک پنالتی مشکوک ، اخراج زودهنگام و ده ها اتفاق دیگر می تواند یک تیم برتر را به آستانه شکست برساند. با همه اینها ، یکشنبه شب صفحه دیگری از فوتبال برگردانده می شود و هواداران فوتبال از این جام خداحافظی می کنند و منتظر رسیدن یورو 2024 هستند.

بیشتر بخوانید  برادر سلفی فرشتک حسینی با نوید محمدزاده

بیشتر بخوانید: چگونه مانچینی اززوری را به عنوان فینالیست اروپا معرفی کرد؟

253 251

دیدگاهتان را بنویسید