فینالیست های فصل سوم عصرجدید مشخص شدند



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: در برنامه شنبه 21 خرداد 1401 اعلام نتایج فینالیست های فصل سوم دوره جدید از رقابت های گروه کشتی ایران زمین و گروه دپا از مسابقات ترانا استیل. و انیس گروه ها و از رقابت بین گروه های کاکتوس و پیمان ابراهیمی، سه فینالیست فصل سوم مسابقات عصر جدید مشخص شدند.

در ابتدای رقابت بین گروه ترانه و استیلا و آنیسا، استیلا و آنیسا با یک میلیون و 681 هزار و 716 رای به فینال فصل سوم دوره جدید راه پیدا کردند و گروه ترانه نیز توانستند یک میلیون و 112 هزار و 783 رای به دست آورند.

پس از رقابت بین گروه کشتی ایران زمین و گروه دپا، گروه کشتی ایران زمین با کسب یک میلیون و 752 هزار و 524 رای به فینال سومین دوره دوره جدید مسابقات راه یافت و گروه دپا نیز با یک میلیون و 681 هزار و 716 رای به فینال مسابقات راه یافت.

در نهایت از رقابت گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی این پیمان ابراهیمی بود که توانست با یک میلیون و 172 هزار و 474 رای به فینال فصل سوم دوره جدید راه یابد و گروه کاکتوس نیز یک میلیون و 143 هزار و 855 رای به دست آورد.

توجه: اعلام نتایج برنامه روز دوشنبه 23 خرداد 1401 رای مردم به «ساینا شیخی»، «گروه رزمندگان ووشو»، «احسان یاسین»، «گروه زاگرس»، «علی طولابی» و دختران خورشید به روز خواهند شد.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

زمان آخرین پخش دوره جدید

اختتامیه فصل سوم «عصر جدید» در شب عید سعید غدیر خم پخش می شود و نتیجه نهایی همزمان با عید غدیر خم به صورت زنده از شبکه سه و در قالب برنامه زنده اعلام می شود.


دیدگاهتان را بنویسید