فیلم کتک خوردن شهردار آبادان (+18)


فیلم کتک خورده شهردار آبادان (+18) | شهردار آبادان کیست حسین حمیدپور و ضرب و شتم شهردار آبادان حسین حمیدپور شهردار آبادان ادامه مطلب.

فیلم سینما ضرب و شتم شهردار آبادان پس از فروریختن ساختمان متروپلیس، به طور گسترده در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد.

لحظه ای هولناک از حادثه مرگبار ریزش برج متروپلیس آبادان و ویرانه ماندن 50 نفر و خشم مردم و اعتراضاتشان. کتک زدن شهردار او برای افراد عصبانی خنده دار است و از افراد عصبانی فرار می کند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، تعداد قربانیان این کلانشهر را به ۱۱ نفر رساند و گفت: فرض می‌کنیم عده‌ای در زیرزمین کلانشهر گرفتار شده‌اند و تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر خود را به زیرزمین برسانیم. “

وی ادامه داد: برای نظم بخشیدن به کار و کارگروه ها تلاش شده و تجهیزات مورد استفاده با نظم خاصی شروع به کار کرده است.

رئیس مدیریت بحران کشور در خصوص روند تخلیه ساختمان های اطراف این کلانشهر گفت: تخلیه ساختمان های اطراف انجام شده و تمام تلاش می شود تا از کوچه کنار ساختمان به زیرزمین برسیم.

در پاسخ به اینکه انتظار می رود چند نفر زیر آوار باشند نام ببرید؟ وی گفت: هنوز نمی توان آمار را با دقت بالایی اعلام کرد زیرا هیچکس آماری ندارد. فرض را بر این می گذاریم که عده ای در زیرزمین کلانشهر گیر افتاده اند و تلاش می کنیم هر چه زودتر به زیرزمین برسیم.

وی در گفت و گوی تلویزیونی درباره آخرین آمار کشته شدگان این حادثه گفت: تعداد قربانیان 11 نفر است و تاکنون 32 نفر در این حادثه مجروح شده اند.

بیشتر بخوانید  همسرکشی هولناک در استان فارس / نقشه قتل فاش شد -

دیدگاهتان را بنویسید