مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیلم پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله





ویدیو اینستاگرام پسری از اینستاگرام و ملکه هایش پسران فانتزی اینستاگرام – لایک ایران






ویدیو اینستاگرام پسری از اینستاگرام و ملکه هایش فانتزی های پسر در اینستاگرام و استوری پسر 14 ساله در فضای مجازی و فیلم پسری در اینستاگرام و دو دختر و فیلم پسر 14 ساله در فضای مجازی با دو دختر در ادامه مطلب.

برای تماشای فیلم اینستاگرام پسر و ملکه اش فانتزی های پسر در اینستاگرام ادامه مطلب.

خب پست های پسر جوان در اینستاگرام در پست هایش این دو دختر جوان نیز به صورت غیرعادی به عنوان «ملکه های زیبایش» حضور دارند و دیالوگ های رد و بدل شده بین آنها نشان می دهد که آنها فقط مجری سناریوهای از پیش طراحی شده هستند. یک تیم بزرگسال برای آنها نوشت.
فعالیت روزانه و سطح تولید فیلم در صفحه منتسب به این پسر، سوالات و ابهامات متعدد و جدی را ایجاد کرد، تا جایی که وی به درز برخی اطلاعات و تصاویر از پشت صحنه و تولید محتوای خاص این صفحه اشاره کرد. خارج از فرض فوق خاطرنشان کرد که در پشت صفحه یک تیم متخصص با برنامه ریزی از قبل برنامه ریزی شده این اطلاعیه های ویژه با هزینه های مالی بالا وجود دارد و این کودکان تنها مجری دیدگاه های آنها هستند.

آیا ضبط و تولید پست هایی در اینستاگرام از «خیال پردازی های غیراخلاقی مردان جوان» منطقی است؟ یا تصور می کنیم که دادن اسبی از نژاد برتر با هزینه یک تا دو میلیارد تومانی به یک پسر جوان صرفاً برای تولید پست های فخرفروشی در شبکه های اجتماعی انجام می شود و هیچ هدفی از پشت صحنه برای تولید چنین محتوایی وجود ندارد. با هزینه زیاد؟

بیشتر بخوانید  چه کسانی باید واکسن آنفولانزا بزنند؟





خطا: محتوا محافظت شده است!!