فیلم های منتخب را انتخاب کنید



منتقدان مجله Screen در بخشهای مختلف این رویداد لیستی از بهترین فیلمهای هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن را منتشر کردند.

به گزارش ایسنا ، جشنواره فیلم کن چند روز پیش پس از یک سال وقفه به دلیل اپیدمی ویروس کرونا ، با موفقیت هفتاد و چهارمین دوره خود را برگزار کرد و سرانجام فیلم فرانسوی جولیا دوکورنو ، تیتان ، جایزه را از آن خود کرد. Palme d “یا بهترین فیلم شد.

در پایان جشنواره ، منتقدان مجله Screen بهترین فیلم های این رویداد سینمایی را به صورت رقابتی ، غیررقابتی ، هفته منتقدان و دو هفته کارگردانی بخش ارائه دادند.

طبق فیلم “قهرمان” ساخته عسگر فرهادی بارنده که با فیلم “کوپه شماره 6” به کارگردانی “یوهو کاسمنن” جایزه بزرگ هیئت داوران را از آن خود کرد. “تایتان” ساخته شده توسط برنده نخل طلای جولیا داکورن “زانوی احمد” کارگردان: Nadav Lapid، “ماموریا” توسط کارگردان تایلندی Apichatpong Virastakol “موشک قرمز” خلق شده توسط شین بیکر کارگردان آمریکایی ، بدترین مرد جهان توسط یواخیم تریر و یک فیلم ژاپنی “خودروی من را بران” به گفته منتقدان روی صفحه ، این فیلم ها توسط Ryosoko Hamaguchi ساخته شده اند و بهترین فیلم های مسابقه ای کن هستند. در مجموع 24 فیلم در بخش اصلی رقابت های جشنواره فیلم کن امسال به رقابت پرداختند.

زیرزمین مخمل تاد هینز توسط منتقدان اکران در بخش غیر رقابتی و در بخش “برخی پس از نگاه” در “کوگونادا” ، “مادر خوب” توسط “حافظیه هرزی” ، “بی گناهان” توسط کارگردان اسکیلوات انتخاب شد. “اونادا: 10 هزار شب در جنگل” ساخته آرتور هراری ، “زمین بازی” به کارگردانی “لارا وندل” و “زنان گریه می کنند” به تهیه کنندگی مشترک “مینا میلوا” و “ویلا کاساکوا” نیز توسط این منتقدان انتخاب شدند. .

بیشتر بخوانید  منتظر خبرهای خوب باشید

هم “جاده سیاه” اولین فیلم بلند سینمایی ایران با بازی كیارا از جوناس كاپینیانو و مورینا از آنتونا آلامت كاسیانوویچ در بخش دو هفته ای این كارگردان و كالبد كوچك لورا سامانی در هفته منتقدان در فهرست برندگان در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم كن توسط منتقدان سینما انتخاب شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید