مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیلم نتیجه دادگاه جانی دپ و امبر هرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نتیجه دادگاه جانی دپ و امبر هرد ثروت امبر هرد + صفحه اصلی امبر هرد و محاکمه جانی دپ ادامه مطلب.

هیئت منصفه جانی دپ به نفع جانی دپ علیه امبر هرد رای داد که شامل پنج مرد و دو زن بود.

در هر سه مورد، تیم دپ آزاد شد و 15 میلیون دلار غرامت دریافت کرد و تأیید کرد که نوشته امبر هرد در واشنگتن پست واقعاً به شهرت جانی دپ لطمه زده است و آنها اظهار می کنند که این مقاله صحت ندارد.

اما تصمیم عجیب این بود که در یکی از دعوای متقابل امبر هرد، هیئت امناء به درخواست هرد به درستی تصمیم گرفتند و تیم حقوقی دپ را به ۲ میلیون دلار غرامت محکوم کردند.

با این حال جانی دپ دقایقی پیش در صفحه اینستاگرام خود متنی دو صفحه ای برای هوادارانش منتشر کرد. جانی دپ با صدور بیانیه ای این حکم را جشن گرفت و گفت:

شش سال پیش زندگی من، فرزندانم. و افراد نزدیک من در یک چشم به هم زدن برای همیشه تغییر کرده اند. و اکنون، شش سال بعد، این هیئت منصفه زندگی ام را به من بازگرداند.

امبر هرد در بیانیه ای گفت: «من از آنچه که کلمات اجازه می دهند ناامید هستم. «قلب من شکسته است که با وجود انبوه شواهد، هنوز قدرت کافی برای مقابله با قدرت و نفوذ نابرابر همسر سابقم را ندارم.

هرد در بیانیه ای گفت: «من حتی بیشتر از اینکه این جمله برای زنان دیگر چه معنایی دارد ناراحت هستم. این یک دوربرگردان است. متاسفم که این پرونده را از دست دادم. «اما از اینکه حقی را که به عنوان یک آمریکایی داشتم از دست دادم: اینکه بتوانم آزادانه و راحت صحبت کنم، ناراحتم.

بیشتر بخوانید  فرزند شهید حافظی به ۵ بیمار جان بخشید -

با این حکم و حمایت هایی که در این مدت از جانی دپ کرد، به نظر می رسد دپ به خواسته خود از این دادگاه رسیده است، با وجود اینکه دعوای او 50 میلیون دلار بوده و بسیار کمتر از این مبلغ دریافت کرده است، اما این حکم در او او افکار عمومی را کاملاً به نفع خود معطوف خواهد کرد و ممکن است در آینده نزدیک شاهد بازگشت دپ به آثار بزرگ سینمایی باشیم.

جانی دپ بازیگر آمریکایی این روزها برای شهادت در پرونده بازگشت وضعیت علیه امبر هرد در دادگاه حاضر شده است و اخیرا امبر در این دادگاه نیز سخنرانی کرد. دپ در دادگاه شهادت داد که شش سال به خاطر اعمالش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. وی افزود که زندگی حرفه ای او به همین دلیل ویران شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *