مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیلم مبارزه سجاد غریبی با مارتین فورد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله





دعوای سجاد غریبی با مارتین فورد سایت سلام ستاره + سلام کانال یوتیوب – ایران چطور






دعوای سجاد غریبی با مارتین فورد سایت باکس استار + کانال بوکس یوتیوب و زمان مسابقه سجاد گریبی با تاریخ ایران و سایت سازمان ستاره بوکس و پخش آنلاین زنده مسابقه سجاد گریبی با مارتین فورد.

دعوای سجاد گریبی و مارتین فورد به دلیل مصدومیت چند ورزشکار به تعویق افتاد. قرار بود هالک ایرانی و ترسناک ترین مرد جهان در 2 آوریل 1401 در O2 لندن با هم مبارزه کنند اما این دو و هوادارانشان باید 4 هفته دیگر صبر کنند و این مبارزه هم اکنون به 30 آوریل موکول شده است. مصادف با 30 می است. این دو برای اولین بار در ماه جاری در دبی با هم ملاقات کردند که جنجال زیادی به پا کرد. در روز مسابقه سجاد گریبی و مارتین فورد باید چند سلبریتی دیگر همدیگر را ببینند.

در بیانیه برگزارکنندگان این مسابقات آمده است: با توجه به مصدومیت، ستارگان ورزش و افراد مشهوری که قرار بود در این مسابقات شرکت کنند، اکنون زمان بیشتری برای آماده شدن دارند تا رینگ بتواند رقبای آماده را در بهترین شرایط ممکن ببیند. فورد سال ها با یک خارجی دعوای لفظی داشت و اولین پیشنهاد برای مبارزه با هالک ایرانی 2018 را داد.بعد از اتفاقات دبی بسیاری از هالک های ایرانی خواستار کناره گیری از مسابقه بودند اما ظاهرا با درخواست های رسمی برای کناره گیری از مبارزه مخالفت کردند. مقابل مارتین فورد پس از تغییر تاریخ مبارزه، مارتین فورد در ویدئویی در اینستاگرام گفت که با وجود تغییر تاریخ مبارزه، رقیب ایرانی اش همچنان می خواهد با او مبارزه کند.

بیشتر بخوانید  هشدارهایی درباره تزریق ژل یا چربی به صورت





خطا: محتوا محافظت شده است!!