مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیلم فیس تو فیس سجاد غریبی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله






فیلم چهره به چهره سجاد غریبی چطور در مورد کتک خوردن سجاد غریبی توسط گوریل قزاق – ایران






فیلم رو در رو سجاد غریبی گوریل قزاق سجاد غریبی و هالک ایرانی و گوریل قزاق را شکست می دهد که مسابقه ای مبارزه ای در ادامه مطلب می باشد.

جنگنده دیگری که به تایتان قزاق معروف است، سجاد غریبی، هالک ایرانی را به مبارزه دعوت کرد. در این ویدیو یک گوریل قزاق به گاریب می گوید: “من هالک واقعی هستم، تو و مارتین ترسو هستید – بیا با هم بجنگیم”!
Almat Bakhitovich از Djuman یک اینفلوئنسر از قزاقستان است که به اندازه گاریبی یا فورد طرفدارانی ندارد، اما به نظر می رسد او به دنبال راهی برای مشهور شدن و دنبال کردن راهی است که سجاد گریبی طی کرده است.

سجاد غریبی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که یکشنبه 18 مردادماه سال جاری در دبی به مصاف این حریف قزاق می رود. اکنون ویدئویی از مراسم حضوری گاریبی و گوریل قزاق منتشر شده است که البته همچنان با درگیری همراه است. در حالی که پیش از این تصاویری از دردسرهای گاریبی مقابل مارتین فورد منتشر شده بود و او با شلیک گلوله مقابل این مرد انگلیسی به زمین کشیده شد، این بار او سعی کرد مراقب باشد تا اتفاق قبلی تکرار نشود.

هالک ایرانی که به نظر می رسید در ماه های اخیر تلاش می کرد وزنه خود را بالا ببرد، در این مراسم رودررو به مصاف حریف خود از قزاقستان رفت که لحظاتی بعد با او مبارزه کرد. البته گوریل قزاق مشت عجیبی زد و زمانی که هالک ایرانی قصد داشت این حرکت را جبران کند با واکنش جمعیت و محافظان مواجه شد.

بیشتر بخوانید  نخستین واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر توقیف اموال این باشگاه -





خطا: محتوا محفوظ است!!