فیلم/ فرامرز صدیقی آب پاکی سر همه ریخت!


رضا رضوی بازیگر «حلقه تردید» پس از انتشار تصاویری از این بازیگر پیشکسوت در فضای مجازی با فرامرز صدیکی صحبت کرد.

خبرگزاری برنا نیز نوشت:

پس از اینکه پرویز پرستویی را از این روزهای عبور سدیکی از مرز مطلع کردیم، به سراغ او رفتیم تا از زبانش بشنویم که این روزها را چگونه می گذراند. سه شنبه 18 آذرماه به خیابان محل زندگی این بازیگر پیشکسوت رفتیم و برخلاف همیشه از آن مرد تنها و عصایی به دست جلوی در خانه خبری نبود. به همین دلیل از چند نفر از همسایه ها جویای احوال او شدیم که اکثر آنها با خطاب به این بازیگر قدیمی تاکید کردند که او هر روز ساعت ها جلوی خانه اش می گذرد و تمایلی به برقراری ارتباط ندارد. با هر کسی با این تفاسیر عجیب بود که در این روز خبری از فرامرز صدیقیان نبود و ما که با خیال حضور او برای گفت و گو آماده شده بودیم چاره ای جز کنار کشیدن از این تصمیم نداشتیم اما پس از چندی. دقایقی شرایط برای مصاحبه مهیا شد و فرامرز صدیکیان در چند جمله کوتاه به درخواست مصاحبه ما پاسخ داد که گویای گلایه های بسیاری بود.

فرامرز صدیکی در پاسخ به خبرنگار گفت: من نمی خواهم صحبت کنم و نمی خواهم در مورد هیچ موضوعی صحبت کنم. ما بیش از سه میلیون بازیگر در کشورمان داریم، فکر می کنم بهتر است رسانه ها با آنها صحبت کنند، پیشنهاد می کنم سراغ همین بازیگران بروید.

اصغر نعیمی کارگردان سینما نیز در این باره نوشت: آخرین باری که آقای صدیکی را دیدم، خدا را شکر خوب بود. آنها فقط به صراحت اعلام کردند که علاقه ای به بازیگری ندارند و اخیراً پیشنهادات خوبی را رد کردند. الان هم دوست ندارم کسی این عکس را منتشر نکند، چون همانطور که دیدم آقای صدیکی در شرایطی نیست که نیاز به ابراز تاسف و همدردی داشته باشد، فقط با سینما سروکار دارد و دوست دارد مثل مردم عادی باشد. زندگی کردن بقیه شرایط مربوط به گذر زمان است و طبیعی است که اکنون چهره همه با 30 سال پیش متفاوت است و این باعث پشیمانی می شود.
1

بیشتر بخوانید  یارانه کسانی که کنسرت ترکیه رفتند قطع می شود!


دیدگاهتان را بنویسید