فیلم عروسی بریتنی اسپیرز | جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی – ایران چطور


فیلم عروسی بریتنی اسپیرز | جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی و عکسی از عروسی سام عسگری و دعوای عروسی همسر سابقش بریتنی اسپیرز.

عروسی بریتنی اسپیرز ستاره پاپ و سام عسگری مدل معروف ایرانی با حضور ناگهانی همسر سابقش بریتنی اسپیرز که 55 ساعت بیشتر طول نکشید با حضور ناگهانی در مراسم عروسی و درگیری با نیروهای امنیتی مختل شد. . .

جیسون الکساندر، همسر سابق بریتنی اسپیرز که در سال 2004 با بریتنی ازدواج کرد، اما ازدواجش بیش از 55 ساعت طول نکشید، با حضور او در مراسم عروسی و درگیری با امنیت، حاشیه ساز شد.

همسر سابق این بریتانیایی صحنه ای از مراسم عروسی خود را به صورت زنده در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. او با ممانعت از ورودش به مراسم با نیروهای امنیتی درگیر شد: «بریتنی اولین و تنها همسر من است».

پس از گزارش تجاوز جنسی به کلانتری و حضور پلیس در محل، جیسون الکساندر دستگیر شد و ماجرا پایان یافت.

آشنایی عسگری و اسپیرز به سال 1395 برمی گردد، زمانی که آن دو در موزیک ویدیوی تک آهنگ “Slumber Party” با یکدیگر همکاری کردند.

این رابطه ادامه داشت تا اینکه در سپتامبر 2021، اسپیرز 40 ساله رسما نامزدی خود را با مدل 28 ساله سام عسگری اعلام کرد.

این زوج پیش از این در خبری غافلگیرکننده از برادری بریتنی خبر داده بودند و سام عسگری در پستی در اینستاگرام نوشت: ازدواج و فرزندان بخشی طبیعی از یک رابطه قوی و سرشار از عشق و احترام هستند. من یک پدر هستم. من همیشه مشتاقانه منتظر آن بوده ام و آن را جدی خواهم گرفت. “این مهمترین کاری است که در زندگی ام انجام خواهم داد.

بیشتر بخوانید  هشدار علوم پزشکی کشور؛ در گوشت مرغ انگل وجود دارد!

دیدگاهتان را بنویسید