فیلم عروسی بروز ارجمند پخش شد



آنچه دیگران می خوانند:

برزو عزیز او که مدتی است در آمریکا زندگی می کند با انتشار این عکس این گمانه زنی را به راه انداخت که دیگر قصد حضور و فعالیت حرفه ای در ایران را ندارد. عکس برای انتشار اصلاح شد.

کشیش برزو با انتشار این تصویر نوشت:

سال 2004

و اکنون 1401

عزیزم، هفده سالی که تو شدی و چه روزی بود، (من ممنوع الکار شدم و تو مرد خانه شدی) با هم زندگی کردیم و پا پیش گذاشتیم.

با تمام ناملایمات، با همه غم ها و شادی ها،

و درست زمانی که همه چیز کمی آرام شد، تصمیم گرفتیم دوباره به دل دردسر برویم، اما این بار نه برای خودمان، بلکه برای جانیار.

وقتی به گذشته نگاه می کنم، همیشه فکر می کنم اگر تو نبودی چه اتفاقی می افتاد؟

خیلی خوبه که اومدی

چه خوش آمدید

سایه تو ماندگار است که از همه بهتری

سالگرد ازدواجتان مبارک

برزو عزیز

نام: برزو

نام خانوادگی: ارجمند

تاریخ تولد: 7.1.1354

محل تولد: مشهد

ازدواج: متاهل

تحصیلات: فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی

برزو ارجمند در 18 فروردین 1354 در احمدآباد مشهد به دنیا آمد. او فرزند انوشیروان ارجمند و برادر بهار ارجمند و برادرزاده داریوش ارجمند بازیگر است. تقریباً همه خانواده ارجمند اهل موسیقی هستند و او اولین ملودیست بود، سپس تمبک و تار می زد و حالا گیتار می نوازد.

بیشتر بخوانید  واکنش تند مردم تونس به شرکت وزیر دفاع در دیدار با اسرائیل

پدر برزو ارجمند از پیشکسوتان سینما، تئاتر و تلویزیون در 2 آذر 1392 پس از بیش از دو هفته بیماری در سن 73 سالگی دار فانی را وداع گفت. زنده یاد ارجمند به دلیل سکته قلبی مدت ها در بیمارستان پارسیان تهران بستری بود. ارجمند در 6 مهر 1320 در زاهدان به دنیا آمد. زنده یاد ارجمند فعالیت خود را به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر از اواخر دهه 40 در مشهد آغاز کرد.

او تنها یک خواهر از داردونجا دارد و رابطه بسیار خوبی با او دارد، بهار بازیگر با استعدادی است اما در رشته تئاتر مدرک فلسفه دارد و با دانش بالایی که از پدرش آموخته است. او همیشه در صحنه نمایش عالی بود و در سیزده سالگی بهترین بازیگر جشنواره بود.تئاتر متولد شد.

نحوه آشنایی و ازدواج با برز ارجمند ارجمند

برزو: من و پارمیس در یک دانشگاه بودیم. از سال سوم رشته بازیگری را گرفتم و پارمیس هم صحنه شناسی خواند. همزمان کار روی صحنه را شروع کردیم.

پارمیس گریم و صحنه شناسی کار می کرد و من هم بازی می کردم. پارمیس ایران را ترک کرد. وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشگاه دور هم جمع شدیم تا از او دیدن کنیم. وقتی به محل او رفتیم، بعد از نیم ساعت خیلی خودجوش به ذهنم رسید که او می تواند زن مناسبی برای من باشد. پرسیدم با من ازدواج می کنی؟ لبخندی زد و گفت: شوخی می کنی، بعد کمی فکر کرد و گفت: بله!

خیلی آسان؟

آره. البته ما خیلی همدیگر را می شناختیم. 10 سال دانش کافی نیست؟

بیشتر بخوانید  عکس بی حاشیه ترین بازیگر زن سینما به همراه همسرش | عکس نسرین نصرتی کنار همسرش +تصویر

در آن 10 سال فکر می کردید که پارمیس می تواند همسر مناسبی برای شما باشد؟

نه، من واقعاً نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. راستش را بخواهید از این قبیل اتفاقات در زندگی من زیاد است چون خیلی با قلبم تصمیم می گیرم و خیلی متاثر می شوم اما در این یک مورد خیلی خوشحالم که چنین تصمیم ناگهانی گرفتم.

حالا که رفتی مسافرت چی شد؟

پارمیس: برخی از اقوام من در آمریکا بودند و آن را فرصت خوبی دیدم که بروم و دوره های کاری را ببینم. من برای دیدن خانواده ام به ایران آمدم و چند هفته دیگر برمی گردم که خواستگاری و ازدواجم خیلی ناگهانی اتفاق افتاد از خواستگاری تا ازدواج چقدر طول کشید؟

دقیقا 28 روز!

آیا ترس، شک وجود دارد؟

نه، هیچ کدام از ما نگران و بلاتکلیف نیستیم. با توجه به شناختی که از یکدیگر داشتیم، هر دو فکر می‌کردیم که انتخاب درستی کرده‌ایم و دلیلی برای شک وجود نداشت.

برزو عزیز

فیلم ها و برنامه های تلویزیونی ارزشمند هستند

در دوازده سالی که به صورت حرفه ای فعالیت می کند، در حدود سی سریال و پنج فیلم بازی کرده است.

انوشیروان ارجمند پدر برز ارجمند

پدر برزو ارجمند از پیشکسوتان سینما، تئاتر و تلویزیون در 2 آذر 1392 پس از بیش از دو هفته بیماری در سن 73 سالگی دار فانی را وداع گفت. زنده یاد انوشیروان ارجمند به دلیل سکته قلبی مدت ها در بیمارستان پارسیان تهران بستری بود. ارجمند در 6 مهر 1320 در زاهدان به دنیا آمد. زنده یاد ارجمند فعالیت خود را به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر از اواخر دهه 40 در مشهد آغاز کرد.

بیشتر بخوانید  توافق وین و محاصره پارلمان برای لغو تحریم ها

برزو عزیز

بهار ارجمند خواهر برزو ارجمند

او تنها یک خواهر از داردونجا دارد و رابطه بسیار خوبی با او دارد، بهار بازیگر با استعدادی است اما در رشته تئاتر مدرک فلسفه دارد و با دانش بالایی که از پدرش آموخته است. او همیشه در صحنه نمایش عالی بود و در سیزده سالگی بهترین بازیگر جشنواره بود.تئاتر متولد شد.

همسر برز ارجمند کیست؟

برزو متاهل است و همسرش یکی از همکلاسی های او در دانشگاه بوده و همسرش پارمیس زند نیز گریمور سینما است.

پارمیس زند همسر برز ارجمند است و صاحب یک پسر به نام جانیار هستند.


دیدگاهتان را بنویسید