مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیلم شاباش میلیاردی داماد بندرعباسی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فیلم شاد میلیاردر داماد بندرعباس تبریک میلیاردی عروسی میناب و راز و دلیل تبریک میلیاردی شغل داماد چیست ادامه مطلب.

چند فیلم کوتاه با جشن عروسی شروع شد. جشن عروسی در یکی از روستاهای شهرستان میناب در استان هرمزگان برگزار شد که به داماد میلیاردی داد.

همچنین اکثر افرادی که در مراسم عروسی شرکت کردند دارای ماشین های لوکس و وضعیت مالی بسیار خوب و چشمگیر بودند. این تا زمانی بود که روستاییان شغل و درآمد مشخصی داشتند و معلوم نبود چگونه به این درآمد و وضعیت مالی عالی رسیدند.

مدتی است که این ضبط ها در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد ​​و دست همه را در دست گرفته اند. در این زمینه حساسیت نسبت به اهالی این روستا افزایش یافته و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد مختلف وضعیت مادی اهالی آنجا آغاز شده است. بررسی های اولیه نشان می دهد که اکثریتی که در این عروسی مبلغی میلیاردی پرداخت کرده اند در قاچاق مواد مخدر دست داشته اند اما هنوز ابعاد پنهان اقدامات آنها مشخص نیست. با ادامه تحقیقات، مقامات اطلاعات بیشتری دریافت کردند.

باند خانوادگی

در ادامه تحقیقات مشخص شد پشت باند قاچاق چهار برادر که میدان عمل آنها بیش از تصور اولیه بوده است. آنها مقدار زیادی مواد مخدر را از طریق دریا وارد کشور می کردند و سپس بخشی را از طریق سایر گروه های قاچاق در استان های دیگر توزیع و قسمت دیگر را از مرزهای غربی کشور عبور می دادند.

آنها از افراد زیادی برای این کار استفاده کردند و برای هر کدام وظایف خاصی داشتند. گروهی از اعضای باند محموله های سنگین مواد مخدر از افغانستان را تحویل گرفته و با قایق های تندرو و تندرو به سواحل هرمزگان منتقل کردند. گروهی دیگر محموله را در ساحل برداشتند و به روستای محل اسکان اعضای باند رساندند و در آنجا انبار کردند.

بیشتر بخوانید  ابراز علاقه دوست شوهرم باعث طلاق من شد اما او نقشه سیاهی داشت!

تمامی این مراحل با نظارت و راهنمایی 4 برادر که از سرکردگان باند بودند انجام شد و سپس باندهایی که زیرشاخه های این باند بودند وارد عمل شدند. حوزه فعالیت این باندها در استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، فارس و سایر شهرستان‌های استان هرمزگان بوده و بخشی دیگر از مواد مخدر به صورت کاملاً حساب شده از مرزهای غربی به کشورهای دیگر منتقل شده است. مسیر.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *