مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیلم سخنرانی بهادری جهرمی در دانشگاه خواجه نصیر! – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فیلم سخنرانی بهادری جهرمی در دانشگاه خواجه نصیر! و فیلمی در حاشیه سخنرانی سخنگوی دولت در دانشگاه خواجه نصیر.

لی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به دعوت این دانشگاه در جمع دانشجویان دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی حضور یافت تا به سوالات دانشجویان پاسخ دهد.

در ابتدا سخنگوی دولت گفت که قصد دارد مقدمه ای مختصر داشته باشد و سپس به سوالات دانشجویان پاسخ کامل دهد. وی خطاب به برگزارکنندگان این مراسم گفت: بهتر است همه دانشجویانی که می خواستند سوال بپرسند در جمع معترضان حضور داشته باشند اما پس از گذشت 10 دقیقه از سخنرانی بهادری جهرمی حدود 40 تا 50 نفر از دانشجویان به رهبری 4 نفر برخاستند. . از روی صندلی‌های خود و شعارهای خود مانع ادامه سخنرانی آقای بهادری جهرمی شدند.

این گروه شعار «زن، زندگی، آزادی. مرد، پدر وطن، آزادی» که سخنگوی دولت با استقبال از این شعار، خود را در محل سخنرانی تکرار کرد و از همه دانشجویان خواست که این شعار را تکرار کنند. گفت زن، زندگی و آزادی شعاری است که ما هم دوست داریم. برخی به شعار مرگ بر دیکتاتور ادامه دادند. رئیس مجلس با اشاره به اینکه فردی که دیکتاتور است مانع از شنیدن صدای دیگران می شود، گفت: مرگ بر دیکتاتور شعار همه ماست.

پس از دقایقی یکی از دانشجویان از صفوف تظاهرکنندگان از پشت سخنرانی آمد. وی ابتدا به سخنگوی دولت استقبال کرد که یک گروه 30 یا 40 نفره به بهادری جهرمی توهین کردند و البته دانشجوی معترض که به سخنگوی دولت سلام کرد، شعارهای سخیفی مانند “ساکت”، “ساکت” یا “صحبت کن، بلند شو” را سر دادند. بیرون”. بهادری جهرمی در پاسخ به این شعارها گفت: به نظر من همه شما دانشجویان نخبه کشور هستید. هم ایستاده (گروهی، 340 تظاهرکننده) و هم نشسته.

بیشتر بخوانید  ۶۰ فروند هواپیما و بالگرد در دولت سیزدهم خریداری شد

با ما همراه باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *