فیلم زنده ماندن کودک زیر اوار ابادان | ملیکا متروپل


عکس ملیکا متروپل | زنده ماندن کودکان در زیر ویرانه های ابادان تاریخ ساخت کلانشهر و فوزیه جلالیان از کلانشهر شهدا را بیشتر بخوانید.

میترا آی ملیکا صالحیان پور چند دقیقه زیر سایبان بستنی فروشی کنار ساختمان کلانشهر آبادان جلوی شیرینی فروشی منتظر ماندند تا مادرشان دارو را از داروخانه بردارد و با هم به خانه برگردند.

در آن روز، مادر ملیکا و میترا و پسر عمویشان پیش دکتر رفتند. سپس مادرشان برای تهیه دارو به داروخانه رفت و بچه های فاطمه در کنار کلانشهر زیر سایبان یک بستنی فروشی ایستاده بودند که ناگهان ساختمان روی سرشان فرو ریخت. «ملیکا 16 ساله بود و میترا 11 ساله. پسرخاله آنها هم 32 ساله بود. با تلاش خود توانستیم جسد ملیکا را از زیر آوار بیرون بیاوریم. اما اجساد میترا و فاطمه هنوز پیدا نشده است. “

«فاطمه خلف زاده یک پسر چهار ماهه و دو دختر 12 و 8 ساله دارد. او با همسر و فرزندانش در سربندر زندگی می کند. سالی یک بار به آبادان نمی آمدند. «او فقط برای مراجعه به پزشک به آبادان آمده بود، اما این مصیبت سر خانواده اش آمد.

ملیکین و پدر میترا بسیار ناآرام هستند. بهتر است برای این خانواده ها و همچنین برای کارکنان بشردوستانه بلیط تردد در نظر گرفته شود.»

بیشتر بخوانید  خداحافظی انگلیسی ها با ملکه الیزابت + عکس

دیدگاهتان را بنویسید