فیلم زلزله امروز بندرعباس ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | زلزله سایه خوش





زلزله امروز بندرعباس 11 تیر 1401 زلزله سیاح خوش زلزله بندر خمر – ایران چطور؟






زلزله امروز بندرعباس 11 تیر 1401 زمین لرزه سیاح خوش زلزله بندر خمر و علت زلزله بندرعباس و زلزله امروز بندرعباس دیشب در مطلب بعدی.

زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 ریشتر ساعت 2:02 بامداد امروز حوالی بندر خمیر در مرز خلیج فارس و هرمزگان را لرزاند. این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین رخ داده است.

وی با بیان اینکه کانون این زمین لرزه در 34 کیلومتری بندر خمر بوده است، گفت: همچنین کانون این زمین لرزه در 41 کیلومتری شهرستان کنگ و 48 کیلومتری بندر لنگه بوده و در نقاط مختلف احساس شده است. همچنین این مکان 107 کیلومتر با بندرعباس فاصله دارد.

تصاویر منتشر شده از این زمین لرزه در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که دیوار برخی از خانه ها و ساختمان های قدیمی ترک خورده است.

خالدی وی همچنین جزئیات بیشتری از امدادرسانی به مصدومان را تشریح کرد و از افزایش مجروحان به 39 نفر خبر داد. وی به ایسنا گفت: در این حادثه بر اساس آخرین آمار پنج نفر جان باختند و 39 نفر مجروح شدند. از میان کشته شدگان، سه نفر در دم جان باختند و دو نفر در بیمارستان جان باختند. همچنین 17 مصدوم به صورت سرپایی مداوا شدند و 22 نفر نیز در بیمارستان بستری شدند.

بیشتر بخوانید  خارج کردن توده مو از معده یک دختر ۱۲ ساله در کرمانشاه





خطا: محتوا محفوظ است!!