مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیلم ربودن پسر ۱۰ ساله دماوند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ربودن پسر ده ساله در دماوند تشییع جنازه پسر ده ساله دماوندی و نام پسر ربوده شده قاتل کیست؟ ادامه مطلب

پلیس پسر 19 ساله ای را که پسر 10 ساله ای را به بیابان های اطراف دماوند برده و پس از فریب او خفه کرده بود، شناسایی و دستگیر کرد.

تحقیقات پلیسی در این پرونده از روز پنجشنبه 13 خرداد ماه سال جاری با گزارش ناپدید شدن پسر بچه در شهر دماوند مهر آغاز شد. مادر پسر بچه از ترس او به پلیس خبر داد و در این شکایت اظهار داشت: پسر ده ساله ام امروز برای بازی از خانه خارج شد.

هر بار که می رفت یک ساعت بعد برمی گشت اما امروز غیبتش تمدید شد. با نگرانی در اطراف خانه به دنبالش گشتم اما اثری از او نبود. همسایه ها و اقوام با شنیدن ماجرا به کمک ما آمدند و در شهر قدم زدیم اما از پسرم خبری نشد. فکر کنم اتفاق بدی براش افتاده

در پی این شکایت، کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور سرهنگ حسین فاضلی، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، تحقیقات گسترده ای را برای یافتن این پسر آغاز کردند. در تحقیقات در محل مشخص شد که پدر این کودک مدتی است خارج از استان بوده و مادر خانواده سرپرستی فرزندانش را برعهده دارد. پسر 10 ساله ای سه سال پیش مدرسه را شروع کرد اما در امتحان کلاس اول مردود شد. هر روز بعد از مدرسه در شهر بازی می کرد و یک ساعت بعد به خانه برمی گشت.

مأموران پلیس برای یافتن رد او، دوربین‌های نظارت تصویری شهر را بررسی کردند که او را به همراه پسر در فیلم یکی از دوربین‌ها مشاهده کردند. با کشف این سرنخ، روند پرونده وارد مرحله جدیدی شده و کارآگاهان تحقیقات خود را بر شناسایی پسر جوان متمرکز کرده اند.

بیشتر بخوانید  بارش بی سابقه برف در سپیدانو استان فارس به ارتفاع 2 متر / فیلم

مرد جوان ابتدا مدعی شد در روز حادثه پسر 10 ساله ای را دیده و او را به مغازه برده و برایش غذا خریده و سپس از او جدا شده و سر کار رفته است. وی گفت: روز پنجشنبه در صحرا با پسری دعوا کردم که او را روی زمین هل دادم و بیهوش شد. سپس در همان زمان او را ترک کردم.

سردار کیومرث عزیزی خاطرنشان کرد: کارآگاهان متوجه تناقض متهم شده و به بازجویی از وی ادامه دادند. سرانجام روز یکشنبه اعتراف کرد که پسر را کشته است و مدعی شد که برای لحظه ای وسوسه شده که پسر ده ساله ای را ببیند. او را فریب دادم و به بهانه او به بیابان های حاشیه شهر بردم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *