فیلم رابطه ایلان ماسک به زن بنیانگذار گوگل


فیلم رابطه ایلان ماسک با همسر بنیانگذار صفحه اینستاگرام گوگل نیکول شاناهان در مطلب زیر.

ایلان ماسک در پاییز گذشته (2021) با نیکول شاناهان، همسر سرگئی برین، بنیانگذار گوگل، رابطه داشت و احتمالاً به همین دلیل است که برین در اوایل سال جاری از نیکول شاناهان درخواست طلاق داد و همچنین به دوستی طولانی مدت خود با ایلان ماسک پایان داد. .

در ژانویه سال جاری، براین درخواست طلاق از شاناهان داد. دلیل این درخواست «اختلافات حل نشدنی» اعلام شده است. برین و شاناهان در حال مذاکره برای دستیابی به توافق هستند و شاناهان به دنبال بیش از یک میلیارد دلار برای این توافق است.

وال استریت ژورنال گفت که پس از انتشار این گزارش با برین، ماسک و شاناهان تماس گرفت، اما هیچ یک از آنها نخواستند درباره این گزارش اظهار نظر کنند.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، ماسک با 242 میلیارد دلار ثروت، ثروتمندترین فرد جهان است. برین با دارایی خالص 94.6 میلیارد دلار هشتمین فرد ثروتمند است.

این اولین بار نیست که با گزارشی در مورد رسوایی جنسی ایلان ماسک مواجه می شویم. چندی پیش در یکی از گزارش ها، ثروتمندترین فرد جهان متهم شد که در ازای ارتباط، به مهماندار اسب پیشنهادی داده است. همچنین گفته می شود که ماسک پدر دوقلوهایی است که توسط یکی از مدیران ارشد شرکت استارت آپی Neuralink پدرشان می شود. همچنین یکی از شرکت های ماسک به کارمندی 250000 دلار پرداخت تا اتهامات آزار جنسی علیه ماسک را کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید  مجسمه هوگو چاوز در ایالت کورو ونزوئلا سرنگون شد

دیدگاهتان را بنویسید