فیلم درگیری کنعانی زادگان سیاوش یزدانی





فیلمی از درگیری کنعانیان و سیاوش یزدانی داستان سیاوس یزدانی و کنعانیان – ایران





فیلمی از درگیری کنعانیان و سیاوش یزدانی داستان سیاوش جزدانی و کنعانیان در ادامه مطلب.

ماجرای کنعانی ها، بچه ها و اتوبوس تیم ملی خبر تکان دهنده فوتبال ایران در هفته گذشته بود که شایعه شد سیاوش جزدانی در حال پخش این صدا است. تحلیل های مختلفی دنبال شد. چرا اتوبوس تیم ملی به این راحتی در اختیار وسایل شخصی بازیکنان قرار می گیرد، آینده یک مدافع قدرتمند تیم ملی چه می شود؟! در این میان، این که او اهل کجاست و صدای بحث برانگیز کنعانیان و آن بانوی ناشناس را چه کسی افشا می کند، سوالی بود که خیلی ها آن را زیر سوال بردند.

شایعات مختلفی در این باره پخش شد و حتی شایعه شد که پول زیادی این وسط بوده و برخی می گویند کل ماجرا توطئه ای به کارگردانی سیاوس جزدانی بوده است. انگیزه او چیست؟ حذف کنعانی ها از تیم ملی و همچنین جام جهانی تا مدافع مشهدی استقلال به تیم ملی برسد. شایعه عجیبی که با واکنش سریع جزدانی مواجه شد و جزدانی با انتشار متنی در اینستاگرامش نوشت که در حال خوردن نان است.

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

این اقدام با حمایت هواداران وی همراه شد. تا جایی که روز گذشته روزنامه استقلال پوشش اصلی خود را به این ماجرا اختصاص داد و با این تیتر که این وصله ها به سیاوش نمی چسبد، برخی با طرح موضوع دیگری سعی در سرپوش گذاشتن بر اشتباه این بازیکن دارند.

بیشتر بخوانید  خطر حذف از آسیا بیخ گوش استقلال و پرسپولیس





خطا: محتوا محافظت شده است!!