فیلم خانه ترنس بهنوش بختیاری – ایران چطور


در این مطلب فیلم و عکس افتتاحیه ترانس هاوس بهنوش بختیاری را مشاهده می کنید. بهنوش بختیاری میل جنسی و علاقه زیادی به افراد ترنس در ایران دارد…

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که به عنوان حامی ترنس ها فعالیت می کند همواره از این افراد حمایت کرده است. فعالیت های زیادی در اینستاگرام وجود دارد. فالوورهای او حمایت هوادارانش را از این بازیگر نشان می دهند.

بهنوش بختیاری با 9 میلیون فالوور یکی از پر فالوورترین بازیگران شناخته می شود که البته برخی رسانه ها در سال های اخیر اخبار زیادی علیه او منتشر کرده اند و با تبلیغات منفی سعی کرده اند او را فردی منفور در شبکه های اجتماعی معرفی کنند. اما بهنوش بختیاری با اقدامات خوب و انسان دوستانه خود سعی کرد توجهی به رسانه ها نداشته باشد

شاید برایتان جالب باشد که بهنوش بهتیاری حامی ترنس ها و دوجنسه هاست که از نظر روحی و جسمی شرایط نامناسبی در جامعه دارند، این بازیگر با فرهنگ سازی سعی کرد شرایط خوبی را برای این افراد ایجاد کند.

بهنوش بهتیاری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «اگر فتوای امام نبود، در ایران تغییر جنسیت نمی شد! بحث خلسه وجود دارد

و اگر درست نبود امام خمینی فتوا نمی داد! من با کمال میل این کار را انجام می دهم و می گویم تا جایی که بتوانم ادامه می دهم! اکثر این کودکان از حمایت مالی برخوردار نیستند. بسیاری از آنها حتی مورد لعن جامعه هستند.

احساس می کردم باید یک کار مهم و زیبا از نظرم انجام دهم. به ترنس فکر کردم و دیدم آنها درمانده اند و خیلی ها می ترسند در مورد این گروه و عزیزان صحبت کنند. بنابراین تصمیم گرفتم در مورد آنها صحبت کنم.
اما باید بگویم چون هنوز جامعه خاصی ندارند، من سفیر نیستم، کارکرد یا چیز خاصی ندارم. من فقط یک هنرمند و حامی این بچه ها هستم و جایگاه و عنوان خاصی ندارم. افراد زیادی از حرکت من حمایت کردند و انتظار چنین بازخورد مثبتی را نداشتم.

بیشتر بخوانید  عکسی متفاوت از همسر جذاب متین ستوده -

دیدگاهتان را بنویسید