فیلم حمله گرگها در خلخال (+18)


فیلم حمله گرگ در خلخال (+18) حمله گرگ در خلخال ادامه مطلب.

یک لحظه گرگ به من حمله کرد و دهان و گردنم را مجروح کرد و در این لحظه گرگ را با روسری به گردنم فشار دادم و در نهایت گردنم را رها کردم و سپس دستانم را زخمی کردم و با گریه مردم فرار کردم.

پس از این دو حادثه دستور تشکیل دو اکیپ حفاظت محیط زیست در حاشیه شهر هشین در شهرک های مسکونی، باغی و همجوار با روستاهای اطراف صادر شد و با هماهنگی استان اطراف اردبیل اکیپ های بوم گردی شهرستان خلخال برای حفظ جان شهروندان به گشت زنی در منطقه بپردازند تا از خطرات و حوادث احتمالی و حمله مجدد حیوانات وحشی به ویژه گرگ به شهروندان جلوگیری شود. اما با وجود این نگرانی ها، بازگشت روز گذشته گرگ ها به هشین باعث ترس و وحشت اهالی شد. سید جواد ایاحی زاده فرماندار خلخال در این خصوص گفت: با مشاهده چندین قلاده گرگ در شهرستان هشجین اردبیل مدارس این شهرستان تا پایان هفته غیبت داشتند.

وی افزود: این تصمیم با حضور مسئولان در راستای حمایت از دانش آموزان و مقابله و کنترل این حیوانات صورت گرفت زیرا هفته گذشته دو مورد گرگ چند تن از شهروندان هشینی مجروح شدند.

به فرماندار خلخال وی افزود: به منظور حفظ جان شهروندان، تیم های عملیاتی زیست محیطی شهرستان خلخال در حال گشت زنی در منطقه هستند تا از حمله احتمالی گرگ به شهروندان جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید  Omicron در ایران 3 نفر را کشت / آخرین آمار مورد

دیدگاهتان را بنویسید