مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیلم توهین به پیامبر در هند (18+)

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


عکس تاج هندی + علائم

توهین به پیامبر در هند (18+) توهین به پیامبر در تلویزیون هند و ماجرای توهین به پیامبر با توهین به حضرت محمد در ادامه مطلب.

ماجرای توهین تلویزیون هند به پیامبر اکرم (ص) و واکنش وزارت امور خارجه:
در پی اهانت به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در یک برنامه تلویزیونی در هند، سفیر هند در تهران به وزارت امور خارجه دعوت شد.

پس از توهین به پیامبر اکرم در برنامه تلویزیونی هند، امشب (یکشنبه 15 خرداد) سفیر هند در تهران توسط سید رسول موسوی مدیرکل جنوب آسیا به وزارت امور خارجه دعوت شد و دولت و مردم اعتراض کردند. .

سفیر هند با ابراز تأسف و عدم پذیرش هرگونه اهانت به پیامبر اسلام، تصریح کرد: این موضع دولت هند که بیش از همه به ادیان احترام می گذارد، نبوده و فرد توهین کننده هیچ سمت دولتی نداشته و فقط پارتی داشته است. . این سمت نیز اخراج شد.

پس از توهین نوین کومار جیندال، سخنگوی حزب تندرو «بهاراتیا جاناتا» به عنوان حزب حاکم هند به پیامبر اکرم (ص) و افزایش اعتراضات، این حزب با صدور بیانیه ای از تعلیق وی خبر داد.

حزب حاکم در بیانیه ای اعلام کرد: ما به همه مذاهب احترام می گذاریم و با هر ایدئولوژی که به دنبال توهین به هر دین یا عقیده ای باشد مخالفیم و قانون اساسی هند ضمن احترام به همه ادیان، به آنها آزادی عقیده می دهد.

قطر و کویت نیز از سفرای هند در این کشورها دعوت کردند.

با ما بمان.

بیشتر بخوانید  قانون بحث برانگیز جوانی جمعیت به دولت ابلاغ شد -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *