فیلم تغییر جنسیت ژاویر الکساندر


فیلم خاویر الکساندر در مورد تغییر جنسیت خاویر الکساندر ماسک و خاویر ماسک و پسر ایلان ماسک کیست و اسامی فرزندان ایلان ماسک در ادامه مطلب.

یکی از بچه ها ایلان ماسک به نام “خاویر الکساندر ماسکپسر و پسر ایلان ماسک جنجالی شدند. او درخواست تغییر نام و شناسنامه خود را ارائه کرده است و دیگر نمی خواهد با پدر بیولوژیکی خود نسبت فامیلی داشته باشد.

خاویر الکساندر 18 ساله که جنسیت خود را از مرد به زن تغییر داد، اکنون نام خود را به “ویویان جنا ویلسوناو دیگر نمی خواهد با پدر میلیاردر خود نسبت فامیلی داشته باشد. درخواست تغییر نام فرزند ماسک به دادگاه لس آنجلس ارائه شد که البته مربوط به ماه آوریل است و اکنون چنین اسنادی منتشر شده است.

پسر ایلان ماسک: نمی خواهم با پدرم رابطه داشته باشم

در حال حاضر ما از تفاوت های ایلان ماسک و پسرش اطلاعی نداریم و ثروتمندترین مرد جهان در این مورد اظهار نظری نکرده است، هرچند او در روز جهانی پدر توییت کرد که همه فرزندانش را بسیار دوست دارد. اما ویویان دیگر نمی‌خواهد با پدرش ارتباطی داشته باشد.

ماسک در سال 2000 با مادر ویوین، نویسنده کانادایی جاستین ویلسون ازدواج کرد و این زوج در سال 2008 از هم جدا شدند. اولین پسر این زوج، نوادا، در سال 2002 به دنیا آمد، اما در سن 10 هفتگی بر اثر SIDS درگذشت.

بیشتر بخوانید  مرگ وحشتناک 13 زن هندی برای رقصیدن در کنار چاه / عکاسی

دیدگاهتان را بنویسید