فیلم انفجار در بابل عراق شوملی ۱۴۰۱ | انفجار در کربلا


انفجار در بابل عراق 1401 انفجار در کربلا، جایی که حادثه امروز کربلا و شوملی و حادثه امروز عراق، شهدای زائران ایرانی کشته شدند در مطلب زیر.

حادثه تصادف بابل شوملی عراق و انفجار در منطقه شوملی عراق از کشته شدن 11 نفر و زخمی شدن 31 نفر در این انفجار تا کنون خبر داد.

وی به شدت حادثه اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر تعداد قربانیان و ملیت کشته ها و مجروحان مشخص نیست و اعلام آمار دقیق کشته ها و مجروحان نیز نیازمند بررسی بیشتر است.

علیمحمدی در خصوص هویت مصدومان گفت: هلال احمر ایران هویت مصدومان را مشخص نکرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ایلام خاطرنشان کرد: مجروحان به ایران منتقل نشده اند و تا بهبود وضعیت و تکمیل خدمات درمانی در عراق خواهند ماند.

برخورد وانت گفت: در حالی که این وانت در حال انتقال کپسول گاز بود، انفجار رخ داد و کامیون جلویی نیز منفجر شد و در این حادثه تعداد قابل توجهی از مسافران کشته و مجروح شدند.

وی با بیان اینکه آمبولانس های عراقی بلافاصله مصدومان را به بیمارستان دیوانی منتقل کردند، ادامه داد: طبق پروتکل های عراقی، مصدومان ابتدا باید در بیمارستان این کشور بستری و پس از تعیین تکلیف به ایران اعزام شوند.

معاون مرکز پزشکی هلال احمر با بیان اینکه تعدادی از مصدومان این حادثه دچار سوختگی شدید شدند و آمار دقیقی از مجروحان ایرانی نداریم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل این حادثه قادر به انتقال مصدومان نیستیم. طبق قوانین عراق

بیشتر بخوانید  قیمت سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس | گرانترین هتل ایران

دیدگاهتان را بنویسید