فیلم اخراج یک خبرنگار توسط دبیر انتخابات کشتی مازندران


اتفاقی عجیب و باورنکردنی؛ اخراج خبرنگاران توسط دبیر در حاشیه انتخابات کشتی مازندران!

پس از انتشار کلیپ دعا، خبرنگاران اخراج شدند!

روزهای پرتنشی برای فدراسیون کشتی ایران بود. اعضای فدراسیون قرار بود انتخاباتی برگزار کنند تا تصمیم بگیرند که در دوره بعدی چه کسی آنها را رهبری کند. کشتی گیران مشتاق بودند که بگویند چه کسی انتخاب می شود و در حالی که آنها برای مسابقه آماده می شدند تنش ها بالا بود.

در حالی که اعضای فدراسیون در سالن بزرگ اجتماعات جمع شده بودند، خبرنگاری که این مراسم را پوشش می داد وارد شد. او گزارشگر سرشناسی بود که سال ها رویدادهای کشتی را پوشش می داد و مشتاق بود که این انتخابات مهم را پوشش دهد.

اما به محض ورود به اتاق با خصومت رئیس فدراسیون مواجه شد. رئیس انجمن او را به تعصب در کشتی متهم کرد و خواستار خروج فوری او شد.

این روزنامه نگار از این تغییر ناگهانی متعجب شد و سعی کرد با رهبر اتحاد استدلال کند. او مدعی شد که همیشه در گزارش های خود منصف بوده و هیچ گاه تعصبی علیه کشتی نشان نداده است.

اما کمکی نکرد. رئیس اتحاد مصمم بود او را از جلسه بیرون کند و کاری برای تغییر عقیده او انجام نشد.

در نتیجه تنش ها در این نشست تنها افزایش یافت. کشتی گیران از آنچه به عنوان اخراج ناعادلانه تلقی می کردند خشمگین بودند و بسیاری تهدید کردند که اگر کاری در مورد آن انجام نشود، انتخابات را تحریم خواهند کرد.

در نهایت پس از بحث و جدل های فراوان تصمیم گرفته شد به جای خبرنگار حذف شده، خبرنگار دیگری وارد شود. این تصمیم تا حدودی به کاهش تنش ها کمک کرد، اما هنوز خشم زیادی در میان حاضران وجود داشت.

بیشتر بخوانید  پیش فروش بلیط دربی استقلال پرسپولیس شهریور ۱۴۰۲ | خرید بلیت دربی ۱۰۲

با وجود این مشکلات، انتخابات طبق برنامه پیش رفت. این کشتی گیر در رای گیری نزدیک با شکست حریف خود برای یک دوره دیگر رئیس فدراسیون کشتی ایران شد.

و در حالی که هنوز نارضایتی از آنچه در آن دیدار سرنوشت ساز رخ داد وجود داشت، همه دست اندرکاران می دانستند که اگر می خواهند کشتی در ایران به شکوفایی خود ادامه دهد، باید به جلو حرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید