مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیلمی دلخراش از ذبح وحشیانه یک حیوان کمیاب به شکلی عجیب در مازندران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی به باشگاه خبرنگاران جوان ارسال شد که زمان و مکان دقیق فیلمبرداری آن مشخص نیست، اما مردم در آن به گویش شمالی صحبت می کنند که تعدادی شکارچی را نشان می دهد. پس از لانه سازی در لانه ها جنگل را پیدا کردند و آن را به آب بستند و این حیوانات برای جلوگیری از این وضعیت خطرناک مجبور می شوند از لانه خود بیرون بیایند و می ترسند در آب غرق شوند اما اطرافیان منتظر هستند. با تبر و اجسام سخت بیرون آمدند. آنها پس از ضرب و شتم شدید حیوان با چوب و تبر با چاقو کشته شدند و سلاخی کردند.

تاشی پستاندار، جونده و متفاوت از جوجه تیغی است که خارهای دراز بدنش آن را از سایر پستانداران متمایز می کند، خارهایی که با احساس خطر بدن دشمن را می بلعد، اما به نظر می رسد این خارها به این شکل شکار می شوند.

این ببر که در بیشتر مناطق جنگلی و کوهستانی شمال زندگی می کند، بین 11 تا 25 کیلوگرم وزن دارد و متاسفانه برخی با این باور که گوشت آن برای درمان آسم مفید است، آن را شکار می کنند، در حالی که پزشکان معتقدند که در گوشت آنها آلودگی و انگل وجود دارد. عوامل خطرناک هستند.

محیط زیست مازندران گفت: به دلیل نامشخص بودن زمان و مکان وقوع این حادثه موضوع کشتار شیعیان توسط پلیس فتا در حال رسیدگی است و اداره حقوقی این اداره نیز با مراجعه به مراجع قضایی شکایت کرده است. امروز.

بیشتر بخوانید  صدا و سیما رئیس خزانه داری ملی آب ایران شده است

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *